Beantwoord

Go unlimited: zakelijk

  • 16 januari 2017
  • 1 reactie
  • 338 Bekeken

Waarom kan ik met mijn internationaal xl large abbonement zakelijk niet overstappen naar go unlimited
icon

Beste antwoord door Amy 17 januari 2017, 14:48

Hi Marten,

Je hebt inmiddels telefonisch contact gehad met een van mijn collega's. Hij heeft je uitleg gegeven over de kosten van de overstap. Ik hoop dat alles zo duidelijk is! 🙂

Op deze pagina vind je in ieder geval nog veel meer informatie over T-Mobile Go in combinatie met een zakelijke aansluiting.

Omdat er al een lopend topic is over dit onderwerp heb ik dit topic gesloten. In dit lopende forumtopic houden we je op de hoogte van T-Mobile Go en kun je veelgestelde vragen vinden. Mocht je nog vragen hebben dan kun je die het beste in dat topic plaatsen, zo houden we het forum overzichtelijk.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 6
Badge +15
Hi Marten,

Je hebt inmiddels telefonisch contact gehad met een van mijn collega's. Hij heeft je uitleg gegeven over de kosten van de overstap. Ik hoop dat alles zo duidelijk is! 🙂

Op deze pagina vind je in ieder geval nog veel meer informatie over T-Mobile Go in combinatie met een zakelijke aansluiting.

Omdat er al een lopend topic is over dit onderwerp heb ik dit topic gesloten. In dit lopende forumtopic houden we je op de hoogte van T-Mobile Go en kun je veelgestelde vragen vinden. Mocht je nog vragen hebben dan kun je die het beste in dat topic plaatsen, zo houden we het forum overzichtelijk.