Beantwoord

Go Unlimtied EU

• 9 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 1079 Bekeken

T-moblie, ik ben een redelijk nieuwe klant. Ik ben totaal niet tevreden met de gang van zaken tot nu toe. Jullie adverteren met: onbeperkt data overal in de EU. Dit is regelrechte onzin. Er zit blijkbaar een limiet op mijn ‘onbeperkte’ internet. Heel fijn om hier natuurlijk achteraf achter te komen.... Doe geen beloftes die je niet na kan komen. En nu moet ik €7,50 betalen voor 1GB. BELACHELIJK!! Onbeperkt=onbeperkt. Volgend abbonoment gewoon weer bij KPN
icon

Beste antwoord door Folkert 9 augustus 2019, 17:38

Beste nieuwe klant,

Als je T-Mobile Unlimited gaat bestellen op deze pagina staat daar heel duidelijk:
Internet: onbeperkt GB in NL én 14 GB in EU
Dat is de belofte die T-Mobile gewoon nakomt. Begrijp je teleurstelling dat je er overheen gelezen hebt wel.

Staat je natuurlijk vrij terug te gaan naar KPN. Prima provider behalve dat je maandelijks flink wat meer geld kwijt bent. Oh ja, KPN heeft geen onbeperkte abonnementen.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste nieuwe klant,

Als je T-Mobile Unlimited gaat bestellen op deze pagina staat daar heel duidelijk:
Internet: onbeperkt GB in NL én 14 GB in EU
Dat is de belofte die T-Mobile gewoon nakomt. Begrijp je teleurstelling dat je er overheen gelezen hebt wel.

Staat je natuurlijk vrij terug te gaan naar KPN. Prima provider behalve dat je maandelijks flink wat meer geld kwijt bent. Oh ja, KPN heeft geen onbeperkte abonnementen.

Groet, Folkert
Reputatie 4
Badge +4
Ik zou even een moderator vragen om je forumnaam te wijzigen indien dat je telefoonnummer is om te voorkomen dat je nummer op dit openbare forum wordt opgepikt door kwaadwillenden.

Onbeperkt is onbeperkt in Nederland, je kunt na de 5GB dagbundel steeds 1GB gratis toevoegen. In het buitenland geldt er wel een data limiet. Er is geen enkele provider die onbeperkt internet in het buitenland aanbiedt.
Reputatie 1
Ik zelf heb dezelfde pakket Unlimited onbeperkt en in de EU heb je maar 14GB. Binnen Nederland heb je wel onbeperkt internet en dat is erg fijn. Ik heb alle providers bekeken maar T-Mobile is echt de beste en waar voor het geld. KPN is veel duurder en biedt nog eens geen onbeperkt aan.
Reputatie 7
Badge +20
@Batavus1980

Wat super dat je tevreden bent bij ons! Als je ooit vragen hebt, let us know!

Reageer