Beantwoord

Go Zakelijk

• 20 januari 2017
  • 1 reactie
  • 265 Bekeken

Beste t-mobile, uiteindelijk was het zover je kan Go unlimited voor 35 euro ook zakelijk, gebeld van de week het kon als ik ff de bon kon zoeken waarop te zien was wat i voor het toestel betaald heb, net gevonden dus bedrag min wat er openstaat hup en oversluiten . bel ik net nee het beleid is veranderd voor zakelijk ik maak nog een afspraak van de week. Nu vind ik de maat is vol en laten we heel Nederland en media dit weten hoe er word gehandeld als zakelijk!

Ik ben van mening T-Mobile is groot geworden door iedereen die een abonnement heeft bij T-Mobile. ik zal op ale media vormen ook posten hoe hier mee wordt omgegaan ondanks ik nog zei ik betaal gewoon wat ik nu ook betaal. bedankt hoor super knap .kijk net nog op de sitre bij zakelijk er staat nog steeds heeft u geen achterstand betalings- probleem stap over ook in u huidige abbonnent:@
icon

Beste antwoord door Amy 21 januari 2017, 13:21

Hey Scooperspace,

Ik vind het heel vervelend dat dit zo is gegaan bij je! Zoals mijn collega aan de lijn al aan heeft gegeven zijn er een aantal dingen aangepast in de overstap vanuit zakelijk. Ik snap dat je hier flink van baalt en ik wil je dan ook onze oprechte excuses aanbieden voor de miscommunicatie hierover.

Alleen Stel Samen & Stel Bij kan nog overstappen naar Go. Jij maakt gebruik van Stel Samen Zakelijk EU, dit abonnement mag niet omgezet worden naar Go maar we hebben wel een alternatief: T-Mobile Zakelijk Internationaal + Oneindig Online. Je krijgt hier ook een enorme korting op. Dit kost normaal gesproken €115 maar we mogen het momenteel aanbieden voor €50,-. Is dit misschien iets voor je? Je kunt dan gebruik maken van de volgende bundels:

- Onbeperkt bellen en sms' en in Nederland en de EU en de VS
- 5 GB internet per dag, gratis aan te vullen met 1 GB aanvullers.
- 3 GB internet in de EU

Ik ben benieuwd of je dit ook een interessant aanbod vindt! Uiteraard zet ik je feedback hierover ook intern door. Mocht je verder nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Overigens heb ik een deel van je bericht aangepast, het is namelijk volgens de huisregels niet toegestaan om berichten in hoofdletters te plaatsen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Scooperspace,

Ik vind het heel vervelend dat dit zo is gegaan bij je! Zoals mijn collega aan de lijn al aan heeft gegeven zijn er een aantal dingen aangepast in de overstap vanuit zakelijk. Ik snap dat je hier flink van baalt en ik wil je dan ook onze oprechte excuses aanbieden voor de miscommunicatie hierover.

Alleen Stel Samen & Stel Bij kan nog overstappen naar Go. Jij maakt gebruik van Stel Samen Zakelijk EU, dit abonnement mag niet omgezet worden naar Go maar we hebben wel een alternatief: T-Mobile Zakelijk Internationaal + Oneindig Online. Je krijgt hier ook een enorme korting op. Dit kost normaal gesproken €115 maar we mogen het momenteel aanbieden voor €50,-. Is dit misschien iets voor je? Je kunt dan gebruik maken van de volgende bundels:

- Onbeperkt bellen en sms' en in Nederland en de EU en de VS
- 5 GB internet per dag, gratis aan te vullen met 1 GB aanvullers.
- 3 GB internet in de EU

Ik ben benieuwd of je dit ook een interessant aanbod vindt! Uiteraard zet ik je feedback hierover ook intern door. Mocht je verder nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Overigens heb ik een deel van je bericht aangepast, het is namelijk volgens de huisregels niet toegestaan om berichten in hoofdletters te plaatsen.

Reageer