Beantwoord

Gratis bellen met Mobiel Voordeel?

• 5 februari 2018
  • 4 reacties
  • 1247 Bekeken

Kun je met de Mobiel Voordeel-actie onderling gratis bellen?
icon

Beste antwoord door Hajar 6 februari 2018, 09:54

Hi Floor,

Leuk dat je hier interesse in toont! 🙂 Mobiel Voordeel is de instapkorting binnen T-Mobile Unlimited onder 1 dak. Met T-Mobile Unlimited onder 1 dak combineer je verschillende abonnementen op een adres. Je ziet deze abonnementen dan samen in een overzicht. Ik neem aan dat jij doelt op T-Mobile Samen waarbij je een groep kan samenstellen waarmee je onderling gratis kan bellen, maar wij zijn sinds 29 januari gestopt met het aanbieden van deze dienst. Klanten die op dit moment T-Mobile Samen gebruiken, en hun abonnement niet verlengen of overstappen naar het nieuwe abonnement, blijven Samen en de bijbehorende voordelen wel behouden. Maar geen zorgen als je kiest voor een Go abonnement dan krijg je sowieso een Onbeperkt bellen bundel dus je kan zorgeloos bellen met anderen! Op deze pagina vind je meer informatie over onze Go abonnementen.

Weet je al voor welk abonnement je wilt gaan? :8 Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Floor,

Leuk dat je hier interesse in toont! 🙂 Mobiel Voordeel is de instapkorting binnen T-Mobile Unlimited onder 1 dak. Met T-Mobile Unlimited onder 1 dak combineer je verschillende abonnementen op een adres. Je ziet deze abonnementen dan samen in een overzicht. Ik neem aan dat jij doelt op T-Mobile Samen waarbij je een groep kan samenstellen waarmee je onderling gratis kan bellen, maar wij zijn sinds 29 januari gestopt met het aanbieden van deze dienst. Klanten die op dit moment T-Mobile Samen gebruiken, en hun abonnement niet verlengen of overstappen naar het nieuwe abonnement, blijven Samen en de bijbehorende voordelen wel behouden. Maar geen zorgen als je kiest voor een Go abonnement dan krijg je sowieso een Onbeperkt bellen bundel dus je kan zorgeloos bellen met anderen! Op deze pagina vind je meer informatie over onze Go abonnementen.

Weet je al voor welk abonnement je wilt gaan? :8 Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!
Heel leuk allemaal maar hoe zit dit met prepaid.
Ik heb twee kinderen die kunnen nu gratis naar ons bellen in geval van nood.
Als ik nu verleng kan dit dan ook met alles onder 1 dak

Groeten Guido
Reputatie 7
Badge +20
Hi Guido,

Een begrijpelijke vraag! Ondertussen is Alles Onder 1 Dak niet meer en hebben we T-Mobile Klantvoordeel, we zijn dus weer een stap verder!

Bij Klantvoordeel zelf zit het gratis onderling bellen niet meer inbegrepen, ook omdat op dit moment bij onze Go-abonnementen al standaard onbeperkt bellen inbegrepen zit. Echter, de Samen-groep kan gewoon blijven bestaan. Jouw abonnement zal in dat geval fungeren als een soort erelid, waardoor de rest van de groep het voordeel nog behoudt. Jouw kids kunnen op die manier gratis blijven bellen, wanneer de nood hoog is! Kijk voor meer informatie ook op onze website.

Als je hier nog andere vragen over hebt, trek gerust aan de bel!
Beste David
Bedankt voor je reactie

Reageer