Vraag

Hair line crack s20ultra

• 28 juni 2020
  • 2 reacties
  • 392 Bekeken

Reputatie 2
  • is Prince of Content
  • 25 reacties

Beste mods, 

Vandaag iets raars gebeurd. Na een paar foto's met behulp van x100 zoom ben ik achter gekomen dat zowel voor als achter op de camera glas is een dunne haarkrasje ineens verschenen. Ik ben altijd met alle mijn high end toestelen voorzichtig geweest en telefoons zitten altijd in kwaliteit hoesje, dus dit kunnen we gelijk uitsluiten, bovenop is het raar dat enige krasjes zijn rondom camera glas. Ik ging dus op internet kijken en ben ik achter gekomen dat er duizenden klachten over deze zijn, zelfs op deze forum.

Ik vind dit telefoon overal erg prima, heb geen interesse om andere merk of dergelijks halen, maar jullie kunnen begrijpen dat dit irriteert mij op een 1400€ smartphone.

Welke stappen kunnen we samen nemen om dit te oplossen? 

Ik hoor het graag 

Ronald

2 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Hi @RomanR 

Wat super balen, Ik help je met alle liefde verder! Smartphones zijn inderdaad geen koopje meer, dan mogen we zeker verwachten dat dit ook piek fijn in orde is. Ik ben gelijk wat onderzoek voor je gaan doen en wellicht heb ik een mogelijke oplossing gevonden. Samsung biedt zelf een reparatie service aan. Wanneer het defect aan de gerantievoorwaarden voldoet, dan repareren ze dit kosteloos voor jou! Een engineer neemt het toestel dan fysiek in handen en zal dit beoordelen. Daar waar mogelijk zullen we voordeel van de twijfel aan de klant geven om kosteloos (onder garantie te herstellen). Zeker de moeite waar dus! Hopelijk gaat dit zo helemaal lukken, laat het even weten? :smile:

Reputatie 2

Hoi Evy, 

Klinkt promising, ik laat je weten hoe is het afgelopen (of niet 🤣) 

Bedankt! 

Reageer