Beantwoord

Help! Per ongeluk aanpassing gedaan

• 26 januari 2017
  • 5 reacties
  • 205 Bekeken

help ik heb iets doms gedaan... ik heb mijn abbonoment veranderd naar GO... erg dom heb niet goed gelezen stond sim only.. ja ik weet het erg dom maar hoe los ik dit op ? heb een abbonoment op dit moment van 2 jaar 6gb internet en 120min bellen sms etc.... Maaar ik heb go unlimited gekozen maar wil niet dat mijn abbonoment naar 65 euro (ivm toestel bet)

hoe lossen we dit op ?
icon

Beste antwoord door Sam- 28 januari 2017, 10:48

Hallo DennisW,

Welkom op het forum!

Begrijpelijk dat je hier een oplossing voor wilt hebben. Ik ben daarom gelijk voor je gaan kijken wat de mogelijkheden zijn. Na het overzicht van je abonnement en bundels tevoorschijn gehaald te hebben zie ik dat je niet bent overgezet naar T-Mobile Go. Dit betekent dat het niet nodig is om je terug te zetten naar je oorspronkelijke prijsplan. Er heeft geen wijziging plaatsgevonden, dus blijven je maandkosten ook gelijk. ;)

Ik hoop dat dit het antwoord is waar je op zat te wachten. Mocht je aanvullende vragen hebben dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

5 reacties

Badge +5
Als je deze bestelling "vanaf afstand" gedaan hebt, dan zou je nog wettelijke bedenktijd moeten hebben zodat dit hersteld kan worden. Heb je je abonnement verlengd of gewoon aangepast zoals dit mogelijk gemaakt is voor bestaande klanten die nog niet kunnen verlengen?
Jaa via my Tmobile, abbonoment aangepast
Reputatie 5
Badge +17
Hallo DennisW,

Welkom op het forum!

Begrijpelijk dat je hier een oplossing voor wilt hebben. Ik ben daarom gelijk voor je gaan kijken wat de mogelijkheden zijn. Na het overzicht van je abonnement en bundels tevoorschijn gehaald te hebben zie ik dat je niet bent overgezet naar T-Mobile Go. Dit betekent dat het niet nodig is om je terug te zetten naar je oorspronkelijke prijsplan. Er heeft geen wijziging plaatsgevonden, dus blijven je maandkosten ook gelijk. ;)

Ik hoop dat dit het antwoord is waar je op zat te wachten. Mocht je aanvullende vragen hebben dan horen we het graag van je!
Heb toch go gekregen en mijn abonnement is nu 65 Ipv 55.....ik dacht dat het opgelost zou worden? Heb zelfs Een bevestiging SMS gekregen
Reputatie 6
Badge +15
Hey DennisW,

Jammer genoeg heeft onze 'robot' je toch automatisch nog omgezet! Aangezien je hier geen gebruik van wilt maken heb ik je abonnement zojuist terug gezet naar Stel Samen & Stel Bij met de bundels die je hiervoor gebruikte. Uiteraard heb ik ook de kortingen weer voor je toegevoegd. :)

Door deze aanpassingen zal jouw factuur er anders uit zien dan je gewend bent. Op deze pagina vind je daar alvast uitleg over.

Wil je het laten weten als je hier verder nog vragen over hebt?

Reageer