Beantwoord

Help! SimOnly geannuleerd maar is blijkbaar niet geannuleerd.

• 19 november 2020
  • 3 reacties
  • 532 Bekeken

Beste,

Vanmiddag 45min aan de telefoon gehangen met de klantenservice maar we kwamen er niet uit.

Ik heb op 19-09-2020 in de t-mobile shop Utrecht een nieuw sim-only abonnement zonder toestel genomen met nummerbehoud voor mijn vriend. Op 23-09-2020 heb ik daarvan het contract ontvangen in mijn email. 

Bij nader inzien van het contract waren we toch niet helemaal tevreden over wat we nou besteld hadden en omdat het op mijn naam staat en 2-jarig ipv 1, besloten we om de bestelling te annuleren. Dit heb ik via de website gedaan en ook een bevestiging gekregen met een annuleringskenmerk/nummer. Nu is er hier ergens iets fout gegaan en ik weet niet precies wat. Tijdens het online annuleren heb ik het telefoonnummer ingevoerd wat op de simkaart staat en bestelbonnetje uit de winkel, is dit correct?

Volgende ding, omdat ik in de veronderstelling was dat de bestelling was geannuleerd heb ik op 30-9-2020 een nieuwe sim-only bestelling gemaakt, met nummerbehoud en met de juiste contractgegevens. Vandaag smsjes ontvangen dat het nummer geactiveerd zou worden maar die smsjes hadden betrekking op het abonnement van 23-9. Hier kwam ik achter door in te loggen op my-tmobile. Nu zag ik ook op my t-mobile bij de klantvoordeel dat het SimOnly-abbo van 30-9 nog wacht op activatie (kan deze dan nog geannuleerd worden?).

Wat is handiger om te doen? Want ik wil niet met 2 abonnementen zitten.

Alvast bedankt voor het meedenken. 

Groet,

Conchita.

icon

Beste antwoord door eric 19 november 2020, 18:52

Bij aankoop in de T-Mobile winkel geldt geen 14 dagen zichttermijn. Zie deze info.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Bij aankoop in de T-Mobile winkel geldt geen 14 dagen zichttermijn. Zie deze info.

Hoi, 

Bedankt voor je reactie.

Maar wat houdt deze link dan in? https://www.t-mobile.nl/retourformulier daar staat bij a) Ik heb in een T-mobile winkel een nieuw abonnement zonder toestel genomen. En vervolgens staat er je hebt 30 dagen de tijd om het netwerk uit te proberen. Vandaag is het nummer geactiveerd dus misschien dat die 30 dagen nu pas in gaan? :P zal wel niet. In iedergeval ik had binnen 4 dagen dat abonnement opgezegd.

En die link die jij geeft staat idd aankopen in de winkel kunnen niet geannuleerd worden.

Maar via het retourformulier dan weer wel? 

Nogmaals ik heb eigenlijk 1 abbo geannuleerd wat niet is gebeurd en een nieuw abbo genomen (omdat ik dacht dat die andere geannuleerd was) maar die nieuwe is nog niet actief (ik kon er nog geen my-tmobile account voor maken) waarvan ik me nu dus afvraag of het eenvoudiger is om die dan te annuleren. Mocht het bij die 1e niet meer lukken. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @CAMulder 

Kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer dat geannuleerd moet worden? Graag ook de naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN die op dat contract staan. Ik help je dan graag verder. 

Reageer