Beantwoord

heractivatie

  • 24 februari 2021
  • 1 reactie
  • 21 Bekeken

Hallo, heb vanmiddag met een collega van jullie gesproken die heeft mij verteld me diensten weer te activeren. Dit is niet gebeurd ik zit hier in het buitenland heb net 133 euro en nog eens 65 euro overgemaakt. Sorry maar heb me diensten nodig. 

icon

Beste antwoord door Hajar 24 februari 2021, 16:13

Hi @Baarts28 

Ik ben direct voor je gaan kijken en je hebt geen blokkades dus je zou gewoon gebruik moeten kunnen maken van je simkaart. Ben je momenteel verbonden met een buitenlands netwerk? Op onze dekkingskaart kun je het land selecteren waar je bent en zien met welke providers je kan verbinden voor het beste bereik. Je kan ze handmatig selecteren in je toestel.

Laat je even weten of het lukt?

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Baarts28 

Ik ben direct voor je gaan kijken en je hebt geen blokkades dus je zou gewoon gebruik moeten kunnen maken van je simkaart. Ben je momenteel verbonden met een buitenlands netwerk? Op onze dekkingskaart kun je het land selecteren waar je bent en zien met welke providers je kan verbinden voor het beste bereik. Je kan ze handmatig selecteren in je toestel.

Laat je even weten of het lukt?

Reageer