Beantwoord

Het delen van MB's

• 8 maart 2018
  • 3 reacties
  • 7190 Bekeken

Ik heb mijn abonnement gekozen omdat via de klantenservice werd gezegd dat ik mbs kon delen met mijn zoon die ook het tmobile abonnement heeft maar elke maand tekort komt. Nu lees ik dus dat het niet kan?
icon

Beste antwoord door Bas 9 maart 2018, 12:53

Hey Sharelyn16,

Superleuk om te zien dat je een abonnement bij ons hebt gekozen, welkom bij team Magenta! :D
Het klopt inderdaad dat op dit moment het delen van MB's niet mogelijk is bij ons, excuses hiervoor. Maar, maak je geen zorgen, we gaan er natuurlijk alles aan doen om samen met jou tot een oplossing te komen!

De eerste optie die mij te binnen schiet, is om jouw telefoon als hotspot te gebruiken. Hiermee kan je zoon namelijk gewoon gebruik maken van jouw internetbundel. Ook kwam ik online dit artikel tegen, hierin staan 15 handige tips om zuinig om te gaan met MB’s. Wellicht dat je zoon hiermee zelfs MB's overhoud aan het einde van de maand! Mochten de tips niet de oplossing zijn waar je naar zoekt, dan kunnen we altijd kijken of een andere internetbundel beter aansluit bij het verbruik van je zoon!

Ik hoor het graag van je en alvast een fijn weekend, Sharelyn16!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +11
Hey Sharelyn16,

Superleuk om te zien dat je een abonnement bij ons hebt gekozen, welkom bij team Magenta! :D
Het klopt inderdaad dat op dit moment het delen van MB's niet mogelijk is bij ons, excuses hiervoor. Maar, maak je geen zorgen, we gaan er natuurlijk alles aan doen om samen met jou tot een oplossing te komen!

De eerste optie die mij te binnen schiet, is om jouw telefoon als hotspot te gebruiken. Hiermee kan je zoon namelijk gewoon gebruik maken van jouw internetbundel. Ook kwam ik online dit artikel tegen, hierin staan 15 handige tips om zuinig om te gaan met MB’s. Wellicht dat je zoon hiermee zelfs MB's overhoud aan het einde van de maand! Mochten de tips niet de oplossing zijn waar je naar zoekt, dan kunnen we altijd kijken of een andere internetbundel beter aansluit bij het verbruik van je zoon!

Ik hoor het graag van je en alvast een fijn weekend, Sharelyn16!
Ja heel leuk. Maar dan komt hij daardoor aan een duur abonnement. Wij hadden voorheen kpn en daar kon het wel, dus vandaar dat ik dat van te voren gevraagd had. Maar nu het abonnement er is kan het niet. Jammer wel foute voorlichting nu je er aan vast zit
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Sharelyn16,

Ik kan niet terugzien wat er toen precies gezegd is, maar ik hoop dat wij het helemaal goed kunnen maken met ons goede netwerk en onze service.

Welk abonnement heeft jouw zoon precies? Je zou hem in de Samen-groep kunnen toevoegen, zodat hij ook korting ontvangt. Dan zou een hogere bundel wellicht niet meer te duur zijn?

Ik weet niet of dit een optie voor jullie is, maar ik probeer zo goed mogelijk met jullie mee te denken! Het is namelijk wel de bedoeling dat jullie helemaal tevreden zijn!

Reageer