Beantwoord

hoe krijg ik mijn abonnement weer goed ingesteld?

• 5 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 1158 Bekeken

Op de een of andere manier is mijn abonnement verkeerd verlengd, ik heb nu een Tablet Go abonnement, maar dat moet niet. Wil gewoon graag het oude weer. Heb donderdag al gebeld en het zou aangepast worden, maar is nog niet gebeurd. Ik kan ook niet chatten hierover. Ik krijg de melding dat Lotte mijn chats niet kan beantwoorden. Toch moet het weer goed, want ik heb mobiel nodig voor verificatiecodes op mn werk, ik kan nu al paar dagen niets beginnen. Hoe krijg ik dit weer goed?"

icon

Beste antwoord door Hajar 7 oktober 2019, 13:55

Hi duinroos,

Geen zorgen! Ik heb je tablet verlenging geannuleerd dus deze staat niet meer in ons systeem. Is hiermee alles weer naar wens? Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Ineke,

Ik zie inderdaad dat de case in behandeling is. Je krijgt een bericht wanneer het is opgelost en je oude nummer weer actief is. Hopelijk is hiermee alles naar wens!
Hallo Hajar,

Heb even gebeld met Klantenservice wat de status is van het terughalen van mijn oude nummer. Ze zijn er nog mee bezig. Dus ik wacht dat even af. Tot die tijd kan ik gelukkig het tijdelijk nummer gebruiken. Als het nummer weer goed staat, kan ik denk ik ook het contract op de goede wijze verlengen, want dat loopt nu tot en met 1-10-2019 en die datum is al verstreken. Ik ga ervan uit dat ik wel bericht krijg of het terughalen gelukt is.

Met vriendelijke groet,
Ineke
Hallo Hajar,

Mooi dat dat gelukt is, hartelijk dank!
Ik zie in My T-Mobile dat ik nu wel een nieuw nummer heb; het is niet gelukt om het nummer dat ik had terug te halen? Dat zou geprobeerd worden.
Zo niet, heb ik dan ook een andere simcard nodig?

Met vriendelijke groet,
Ineke
Reputatie 7
Badge +20
Hi duinroos,

Geen zorgen! Ik heb je tablet verlenging geannuleerd dus deze staat niet meer in ons systeem. Is hiermee alles weer naar wens? Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!

Reageer