Beantwoord

Hoe Unlimited is GO Unlimited?

• 7 december 2020
  • 2 reacties
  • 441 Bekeken

Ik heb een vraag over het GO unlimited Sim only abonnement. Hoe onbeperkt is dit abonnement nou echt? Stel ik heb die 5GB per dag en ik vul dit 30x per dag bij, werkt dit gewoon of zitten er weer vieze voorwaarden aan? 

icon

Beste antwoord door Waqqas 7 december 2020, 17:51

Hallo @User-Tmobile 

Alle providers die een unlimited data abonnement aanbieden hebben een dagtegoed van 5GB en daarna kun je steeds 1GB aanvullen.

Ik heb zelf ook unlimited en soms als ik veel data verbruik kan ik gewoon 1GB aanvullen zo vaak ik wil zonder verlies van snelheid (nooit toegekomen aan 30 keer aanvullen 😅).

Je kunt wel pas aanvullen als 80% van je huidige tegoed is verbruikt.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @User-Tmobile 

Alle providers die een unlimited data abonnement aanbieden hebben een dagtegoed van 5GB en daarna kun je steeds 1GB aanvullen.

Ik heb zelf ook unlimited en soms als ik veel data verbruik kan ik gewoon 1GB aanvullen zo vaak ik wil zonder verlies van snelheid (nooit toegekomen aan 30 keer aanvullen 😅).

Je kunt wel pas aanvullen als 80% van je huidige tegoed is verbruikt.

Hoi @Waqqas op deze pagina staat alle info over de voorwaarden https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/veelgestelde-vragen/heeft-t-mobile-een-fair-use-policy-voor-redelijk-gebruik/000216999

Reageer