Beantwoord

Hoeveel data na aanpassing bundel abonnement?

• 6 juni 2020
  • 1 reactie
  • 284 Bekeken

Hoe werkt het precies als de internet bundel van een Go abonnement wordt aangepast? Stel de volgende situatie:

Go abonnement met een bundel van 1 Gb. 
Bundel loopt van de 15e van een maand tot de 15e van de maand erop. 
Op de 1e van een maand, dus midden in de periode, pas ik het abonnement aan naar bijvoorbeeld 5 Gb. 
Op de 1e van de volgende maand pas ik de bundel weer aan naar 1Gb.

Hoe gaat dat met het data tegoed voor en na de aanpassingen? 

icon

Beste antwoord door Hajar 11 juni 2020, 15:02

Hi @B@smq 

Wanneer je je databundel wijzigt dan gaat wat je verbruikt hebt van je nieuwe bundel af, omdat het in de lopende periode is. Dus stel je hebt nu 1 GB en je hebt 800 MB verbruikt. Als je dan verhoogd naar 5 GB hou je nog 4200 MB over. Andersom is dat ook. Als je nu 5 GB hebt en je hebt al 2000 MB verbruikt wanneer je verlaagt naar de 1 GB, dan heb je geen internet meer omdat je in de lopende maand al 2000 MB verbruikt hebt.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @B@smq 

Wanneer je je databundel wijzigt dan gaat wat je verbruikt hebt van je nieuwe bundel af, omdat het in de lopende periode is. Dus stel je hebt nu 1 GB en je hebt 800 MB verbruikt. Als je dan verhoogd naar 5 GB hou je nog 4200 MB over. Andersom is dat ook. Als je nu 5 GB hebt en je hebt al 2000 MB verbruikt wanneer je verlaagt naar de 1 GB, dan heb je geen internet meer omdat je in de lopende maand al 2000 MB verbruikt hebt.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 

Reageer