Beantwoord

Hotspot wordt traag

  • 7 oktober 2020
  • 4 reacties
  • 527 Bekeken

Als ik mijn iPhone XR gebruik als Hotspot voor mijn Windows 10 laptop wordt de verbinding na een tijdje traag. Van 50/60mbps naar 4mbps. Heb het ook met de telefoon van me broer geprobeerd (iPhone SE 2020) en hetzelfde probleem. We hebben beide GO Unlimited. 

icon

Beste antwoord door Hajar 8 oktober 2020, 10:46

Hi @Roy Tollenaar 

Ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Heb je de hotspot al eens opgezet in combinatie met een ander apparaat? Is jouw telefoon voorzien van de laatste software of staat er een update gereed? Zo ja, kun je je toestel voorzien van een update? Ik ben benieuwd of je dan wel een goede snelheid ervaart. Mocht dat niet het geval zijn, kun je mij dan voorzien van 3 voorbeelden met datum en tijdstip waarop je dit ervaart? Dan zet ik het door naar onze specialisten!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Blijft de snelheid op de telefoon zelf wel gewoon normaal? Als dat niet het geval is dan zou je eens naar je verbruik kunnen kijken. T-Mobile unlimited werkt door je iedere dag een bundel van 5GB te geven. Wanneer deze op is kun je deze steeds zonder kosten aanvullen met een extra bundel van 1GB. Dit is om misbruik te voorkomen als ik het me goed herinner. Wanneer zo'n bundel op is zal je snelheid weer omlaag gaan. 

 

-Gilbert

Blijft de snelheid op de telefoon zelf wel gewoon normaal? Als dat niet het geval is dan zou je eens naar je verbruik kunnen kijken. T-Mobile unlimited werkt door je iedere dag een bundel van 5GB te geven. Wanneer deze op is kun je deze steeds zonder kosten aanvullen met een extra bundel van 1GB. Dit is om misbruik te voorkomen als ik het me goed herinner. Wanneer zo'n bundel op is zal je snelheid weer omlaag gaan. 

 

-Gilbert

Heb dan gewoon nog data, of al een mb-aanvuller geactiveerd. Op me telefoon valt de snelheid ook terug. 

Reputatie 5
Badge +5

Hmm in dat geval moet ik je het antwoord ook even schuldig blijven. Wellicht dat de andere leden op het forum betere tips voor je hebben.

 

-Gilbert

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Roy Tollenaar 

Ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Heb je de hotspot al eens opgezet in combinatie met een ander apparaat? Is jouw telefoon voorzien van de laatste software of staat er een update gereed? Zo ja, kun je je toestel voorzien van een update? Ik ben benieuwd of je dan wel een goede snelheid ervaart. Mocht dat niet het geval zijn, kun je mij dan voorzien van 3 voorbeelden met datum en tijdstip waarop je dit ervaart? Dan zet ik het door naar onze specialisten!

Reageer