Beantwoord

huidig Unlimited plus onbeperkt bellen 19.1 omzetten naar go unlimited voor 25 euro

• 11 juni 2020
  • 3 reacties
  • 455 Bekeken

Hallo, 

Ik ben al jaren klant van Tmobile, en elke keer als mijn abbonnement verlengt moest worden kwam er een maand later wel een betere optie. Nu heb ik vorig jaar mijn unlimited abbonnement verlengd voor 35,94 en jahoor daar komt Tmobile weer. jullie bieden het unlimited abbonnement al een jaar voor 25 euro aan en ik betaal al die tijd nog 36 euro.

is het mogelijk dat mijn huidige abbonnement om gezet kan worden naar de 25 euro versie?

mvg,

Stijn

icon

Beste antwoord door CrisTien 11 juni 2020, 21:45

Hallo @Stynos96 Welkom Stijn Dat heb ik nou ook altijd.

Soms denk je dat ze het expres doen. 🤣 Het is gewoon pech.

Hoelang loopt je abonnement nog?

Die €25,- aanbieding geldt alleen als er meer TM abonnementen op één adres zijn?
Dan kan je het abonnement aanpassen.

Groetjes en hopelijk kan een moderator iets voor je betekenen.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Stynos96 Welkom Stijn Dat heb ik nou ook altijd.

Soms denk je dat ze het expres doen. 🤣 Het is gewoon pech.

Hoelang loopt je abonnement nog?

Die €25,- aanbieding geldt alleen als er meer TM abonnementen op één adres zijn?
Dan kan je het abonnement aanpassen.

Groetjes en hopelijk kan een moderator iets voor je betekenen.

Reputatie 7
Badge +18

Je hoeft trouwens niet te wachten totdat je weer kan verlengen, zodra er een nieuwe T-mobile abonnement is op je adres kan je beide abonnementen aanmelden voor klantvoordeel in hun accounts onder het kopje klantvoordeel.

Op unlimited krijg je dan 10 euro korting en een niet unlimited abonnement krijgt €2,50 korting en 2GB extra. 😁

Hoi @CrisTien 

Er zijn 3 die TM abonnementen op hetzelfde adres. Waarvan nog 1 unlimited. Die 2de unlimited kost wel maar 25. Ik krijg maar 6.50 korting dus kom ik op 29 euro.

Reageer