Vraag

Ik heb per ongeluk nummerbehoud aangevraagd bij bestelling T-Mobile GO Unlimited SIM only. Nu hangt het bestelproces, help!

  • 20 mei 2020
  • 1 reactie
  • 245 Bekeken

Ik heb een nieuwe SIM Only abonnement afgesloten, een GO Unlimited abonnement. De SIM heb ik ontvangen, maar werkt nog niet. Het lijkt dat het bestelproces hangt op de vraag om nummerbehoud door te geven, maar dat wil ik niet. Blijkbaar per ongeluk aangevinkt bij de bestelling! Hoe kan ik de SIM nu laten activeren, gewoon met het 06-nummer van deze SIM?

 

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @HDrenth 

Normaal is de simkaart bij het afsluiten van een nieuwe abonnement al actief, als je de simkaart in een toestel steekt heb je dan geen netwerk?

Je geeft aan dat je wel een nieuw nummer van T-mobile hebt? Via deze link zou je een aanvraag voor nummerbehoud kunnen annuleren, ik weet niet of het voor jou zo zal werken maar probeer het maar eens. 👍

https://www.t-mobile.nl/nummerbehoud/annuleren

Mocht het niet lukken dan is het beter om te wachten op iemand van T-mobile.

Voor de activatie van de simkaart is het beter om even langs een T-mobile winkel te gaan wanneer ze open zijn natuurlijk of heel misschien kan het telefonisch.

Reageer