Beantwoord

internet Frankrijk

• 25 oktober 2019
  • 13 reacties
  • 1019 Bekeken

Ik ben 8 weken per jaar in Frankrijk en werk nu met T-mobile go onbeperkt. Goed 4G bereik hier en alles perfect tot de 14G op is. Ik koop dan gb erbij en alles weer ok.

Ik zoek nu een abonnementsvorm dat ECHT onbeperkt is. Liefst via T-mobile,

Wie weet een goede oplossing?

Als dat niet lukt ga ik naar Orange in FR

Nico

icon

Beste antwoord door RobindeVries 25 oktober 2019, 12:30

Beste Nico 

Er zijn geen abonnementen beschikbaar met onbeperkte data. Het zakelijke unlimited abonnement geeft de mogelijk om tot 20GB data te gebruiken in Europa.

Er zijn geen abonnementen van T-mobile beschikbaar met onbeperkt internet voor Europa.

Het beste is om een lokaal abonnement af te sluiten via een lokale provider.

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @Nicothuis Welkom in de community van T-Mobile Dat is inderdaad lastig.

Volgens mij zijn er geen andere opties of je moet een zakelijk abonnement kunnen nemen? 
Die abonnementen bieden 20 gig in de EU. Maar dan heb je wel een KVK (en/of bedrijfsnaam) nummer nodig!

De moderators reageren binnen de 24/48 uur misschien hebben zij nog een optie.

Zakelijk

Reizen zonder extra kosten

Internet: Onbeperkt in NL en 20 GB in EU én VS

Bellen: Onbeperkt in NL, EU én VS + onbeperkt van NL naar EU/VS

SMS: Onbeperkt in NL, EU én VS

Groetjes.

Beste Nico 

Er zijn geen abonnementen beschikbaar met onbeperkte data. Het zakelijke unlimited abonnement geeft de mogelijk om tot 20GB data te gebruiken in Europa.

Er zijn geen abonnementen van T-mobile beschikbaar met onbeperkt internet voor Europa.

Het beste is om een lokaal abonnement af te sluiten via een lokale provider.

Helder, dan ga ik naar Orange voor een sim, wellicht met een mifi erbij.

of weet iemand een andere NL provider waar je wel langdurig en onbeperkt in buitenland kan internetten?

Reputatie 7
Badge +18

Helder, dan ga ik naar Orange voor een sim, wellicht met een mifi erbij.

of weet iemand een andere NL provider waar je wel langdurig en onbeperkt in buitenland kan internetten?

Nee die zijn er niet. In Nederland bieden enkel T-Mobile en Tele2 unlimited data met een beperking op andere EU landen.

https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1367022/last

Kijk eens bij FREE in Frankrijk. Zeer voordelig en te kopen bij automaat in Frankrijk. Je moet wel even controleren of je goede dekking hebt in het gebied waar je bent. Als je bij bovenstaande link Free invoert bij de zoekfunctie van tweakers vind je genoeg informatie over Free.

Hakuin, dat ga ik zeker doen, dank voor de info!! Al gezien waar de automaten zijn. Alleen het goede bereik zal even een ding zijn vrees ik. Ik zit erg afgelegen. Op de dekkingskaart van Free kom ik er niet goed vanaf. Kwestie van tijd. Een zo doorgaan met T-mobile. 

Trouwens ik snap nog steeds niet waarom dat nu zo lang duurt om dat Europees eens goed te regelen. Best triest dit gedoe.

Dus dat je overal (blijvend) internet ter beschikking hebt op je eigen lopende rekening. De techniek kan dat aan (het werkt nu al prima), het is alleen het papierwerk er om heen. Afwachten maar!

Ik ben nu in Frankrijk en heb alles aanstaan voor het interneren in het buitenland, maar der staat geen service. En ik moet nog helemaal terug rijden en zonder navigatie gaat het lastig. Weet iemand hoe ik dit zo snel mogelijk kan oplossen ? 

Reputatie 6
Badge +3

Dus je hebt Roaming aanstaan? Dat is me een beetje onduidelijk.

Dat klopt die staat gewoon aan.

Reputatie 6
Badge +3

Heb je geprobeerd en gekeken of je netwerk keuze misschien op handmatig staat? Deze hoort op auto. Je kan wel netwerken zoeken en kijken of je ermee kan verbinden. Ik weet niet wie T-Mobile voor Frankrijk heeft.

Edit: SFR en  Bouygues netwerk

Ik heb alles geprobeerd maar alsnog zonder resultaat. Heel vervelend dit.

Reputatie 6
Badge +3

Al een keer je telefoon herstart?

Je weet zeker dat je geen buitenland blokkade hebt?

Reputatie 7
Badge +18

Alle facturen voldaan? Altijd een vervelende vraag maar het kan je een tijdelijke blokkade opleveren...

Reageer