Beantwoord

Internet met lage snelheid

  • 28 april 2019
  • 5 reacties
  • 4146 Bekeken

Kun je internet op lage snelheid altijd standaard aanzetten als je internetbundel op is bij een GO abonnement? Of moet je elke keer als je bundel op is dit handmatig aanzetten? Ik zou dit altijd aan willen hebben.
icon

Beste antwoord door pipodeclown_2 29 april 2019, 00:48

Volgens dit topic dien je dat bij een Go abonnement elk maand opnieuw te kiezen: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-go-495/nieuws-internetbundel-verbruikt-maak-vanaf-nu-een-keuze-292870
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 1
Ja die kan je standaard aan zetten in My T-Mobile app of in online in jouw profiel
Reputatie 4
Badge +4
Volgens dit topic dien je dat bij een Go abonnement elk maand opnieuw te kiezen: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-go-495/nieuws-internetbundel-verbruikt-maak-vanaf-nu-een-keuze-292870
Ja die kan je standaard aan zetten in My T-Mobile app of in online in jouw profiel

Dank je, maar volgens mij moet je deze elke periode handmatig via de app aanzetten en kun je deze niet standaard aanzetten...zodat je internet behoudt als de bundel op is op lage snelheid en je dan zelf kunt kiezen extra mb’s te kopen.
Volgens dit topic dien je dat bij een Go abonnement elk maand opnieuw te kiezen: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-go-495/nieuws-internetbundel-verbruikt-maak-vanaf-nu-een-keuze-292870

Dank je. Volgens mij ook. Ik had deze aangezet in de vorige periode en moest deze nu weer opnieuw aanzetten. Vanuit Vodafone was ik gewend deze 1 x aan te zetten en dan bleef deze aan. Was wel handig. Je kan dan zelf kiezen of je extra mb’s wilt kopen of op lage snelheid wilt blijven.
Reputatie 4
Badge +4
De theorie is dat klanten dan bewuster zijn dat hun trage internet is ingegaan en zich niet gaan afvragen waarom hun internet op dat moment ineens zo traag is. Naar mijn mening is dat met notificaties vanuit de app of via sms ook erg duidelijk en is het inderdaad veel makkelijker als de optie gewoon aan blijft staan.

Reageer