Beantwoord

internet op lage snelheid toevoegen

• is een Master Poster
  • 11 reacties
Waarom kan ik internet op lage snelheid niet toevoegen?
Alleen Unlimited Data for a Day NL staat op groen en kan ik toevoegen.
icon

Beste antwoord door David 15 november 2018, 14:11

Hoi Joda,

Ik heb gelijk even met je meegekeken en zie ook de optie voor het internetten op lage snelheid terug. Als je op de aanvulpagina kijkt, dan staat onderaan deze optie. Hij is weliswaar niet zo groen als Unlimited Data for a Day, maar is wel klikbaar! Kun je dat eens testen en laten weten of het inderdaad dan wel lukt?

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Joda,

Ik heb gelijk even met je meegekeken en zie ook de optie voor het internetten op lage snelheid terug. Als je op de aanvulpagina kijkt, dan staat onderaan deze optie. Hij is weliswaar niet zo groen als Unlimited Data for a Day, maar is wel klikbaar! Kun je dat eens testen en laten weten of het inderdaad dan wel lukt?
Het lukte echt niet. Ik heb uiteindelijk gisteren de klantenservice gebeld. De eerste medewerker lukte het ook niet (dus het lag niet aan mij...), daarna doorverbonden met iemand die het voor mij in orde heeft gemaakt.
Hopelijk kan het volgende maand weer gewoon via de site/app.
(Het is sowieso irritant dat het niet meer automatisch gaat maar dat je altijd actie moet ondernemen om je op deze manier te verleiden om bij te kopen!)

Reageer