Beantwoord

Internetbundel aanpassen

Ik heb van de week mn internet budel aan gepast van 20GB naar 10 GB maar ik kwam er achter dat ik er toch niet genoeg aan heb, dus wou ik het weer terug zetten naar 20GB Maar er staat geen andere optie bij dan de huidige die ik nu heb, dus mijn vraag is of ik die nog weer omhoog kan laten gaan of is dat niet mogelijk. (Ik heb heb rond 6,7 Februari veranderd)

Groet Justin
icon

Beste antwoord door Folkert 15 februari 2019, 09:51

Beste Justin,

Je kunt maximaal 1x per maand wijzigen. Rond 6,7 maart moet het weer terug gezet kunnen worden.

Groet, Folkert

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Beste Justin,

Je kunt maximaal 1x per maand wijzigen. Rond 6,7 maart moet het weer terug gezet kunnen worden.

Groet, Folkert
Reputatie 2
Badge +7
Hi Justin,

Je mag 1x per factuurmaand je bundel verhogen of verlagen. Wanneer krijg je weer nieuwe data? Want je moet tot die datum wachten voor jezelf de bundel kunt verhogen. Ik weet dat als je belt de medewerkers van de klantenservice hiervoor wel een uitzondering kunnen maken. Je factuur gaat er dan wel apart uitzien.

groeten,
R.
Ik heb mn data nu op , dankjewel voor het antwoord nu is het even afwachten tot de volgende maand , 👍🏽
Reputatie 7
Badge +16
Je kunt wel onbeperkt langzaam internet aanzetten.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Justin198,

Ahh geen zorgen, normaal gesproken mag je de bundel inderdaad eens per factuurmaand wijzigen, maar aangezien ik snap dat het heel onhandig is als je nu geen GB's meer hebt, heb ik de bundel weer voor je teruggezet naar Onbeperkt! Je kunt nu dus weer fijn gebruikmaken van snelle GB's.

Hopelijk kom je daar de maand een stuk beter mee door, haha. :D

Geniet van de rest van je weekend!

Reageer