Beantwoord

Internetbundel Go Unlimited

• 15 juni 2017
  • 1 reactie
  • 229 Bekeken

Hi ,

Ik begrijp niet waarom mijn internetbundel nog aangeeft dat ik nog ongeveer 5 GB over heb, terwijl ik unlimited heb.

Ik zou 10 GB in het buitenland hebben, waarbij ik nog niet in het buitenlang ben geweest. Hoe kan het zijn dat dit nu al zo laag is?

gr Valon
icon

Beste antwoord door Skyrider 15 juni 2017, 17:15

Goedemiddag Valon.

Zie: https://www.t-mobile.nl/go-unlimited#info

Kopje: Kan ik met Go Unlimited echt onbeperkt internetten?

Ja. Bij Unlimited start je iedere dag met een dagtegoed van 5 GB. Geldig in Nederland. Zijn deze GB’s (bijna) op? Dan sturen we je een sms. Daarna activeer je zo vaak je wilt gratis 1 GB-aanvullers (Zie: GB-aanvuller). We proberen zo oneerlijk en/of commercieel gebruik te voorkomen. Zo heeft iedereen Unlimited internet, en wordt het netwerk niet onnodig belast.

Activeer je geen GB-aanvuller? Dan houd je wel internet, maar verlagen we je snelheid in Nederland naar 384 kbps. Dit is nog ruim voldoende om bijvoorbeeld muziek te streamen.

Alleen snap ik je buitenland vraag niet. Kun je dit nader toelichten?

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +9
Goedemiddag Valon.

Zie: https://www.t-mobile.nl/go-unlimited#info

Kopje: Kan ik met Go Unlimited echt onbeperkt internetten?

Ja. Bij Unlimited start je iedere dag met een dagtegoed van 5 GB. Geldig in Nederland. Zijn deze GB’s (bijna) op? Dan sturen we je een sms. Daarna activeer je zo vaak je wilt gratis 1 GB-aanvullers (Zie: GB-aanvuller). We proberen zo oneerlijk en/of commercieel gebruik te voorkomen. Zo heeft iedereen Unlimited internet, en wordt het netwerk niet onnodig belast.

Activeer je geen GB-aanvuller? Dan houd je wel internet, maar verlagen we je snelheid in Nederland naar 384 kbps. Dit is nog ruim voldoende om bijvoorbeeld muziek te streamen.

Alleen snap ik je buitenland vraag niet. Kun je dit nader toelichten?

Met vriendelijke groeten,
Skyrider

Reageer