Beantwoord

Internetbundel op, geen langzaam internet

  • 4 april 2017
  • 3 reacties
  • 598 Bekeken

Hoi,

Ik heb een T-Mobile Go Basic abonnement. Nu ik tegen het einde van "mijn maand" aanzit, heb ik de 1GB bereikt. Ik dacht dat daarna de snelheid terug genomen zou worden, maar ik kon vandaag helemaal geen mobiele data gebruiken.
In de notificatiebalk staat ook een kruisje bij het verbindings-icoontje.
icon

Beste antwoord door renevnmook 5 april 2017, 21:41

Sorry, tis al opgelost. Ik had zelf mobiele data uitgeschakeld! Inmiddels werkt het weer.
Thnx for the support.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Rene,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat je met de lagere snelheid ongeveer 6MB hebt verbruikt. Ook heb ik een netwerkspecialist gevraagd om naar jouw verbinding te kijken en hij ziet gewoon dataverbindingen terug, maar wel weinig data dat verbruikt wordt. Heb je dit probleem op één locatie of overal? Kun je eens handmatig verbinding proberen te maken met ons netwerk? Kun je jouw simkaart eens in een ander toestel proberen, werkt het dan wel?

Ik hoor graag wat jouw bevindingen zijn!
Sorry, tis al opgelost. Ik had zelf mobiele data uitgeschakeld! Inmiddels werkt het weer.
Thnx for the support.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Rene,

Fijn om te horen dat het is opgelost! 🙂 Kan gebeuren natuurlijk, maar gelukkig ben je erachter gekomen! Fijne week verder en als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten. Ik help je graag!

Reageer