Beantwoord

Internetsnelheid T-Mobile Go

• 24 januari 2017
  • 4 reacties
  • 588 Bekeken

Blijft de snelheid hetzelfde na mijn omzetting naar Go?
icon

Beste antwoord door Serviceweb 24 januari 2017, 15:46

Hoi Marbus26

Go Unlimited: Snelheid 120 Mbps download, 50 Mbps upload

T-Mobile zegt:
Wij zijn heel trots dat we gemiddeld de hoogste snelheid aanbieden op 4G. Nu ons netwerk landelijk dekkend is, willen we dat jij ook optimaal kan genieten van ons supersnelle 4G-netwerk. Daarom verhogen we gratis de snelheid van onze abonnementen naar 120 Mbps download en 50 Mbps upload (Basis Sim abonnementen uitgezonderd).

Meer snelheid informatie is te vinden op: https://www.t-mobile.nl/netwerk/snelheid/internetsnelheid

Denk dat je hierbij wel weet dat dus snelheid het zelfde blijft, mits je Basis Sim hebt nu.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Beste Marbus,

Ik weet niet wat je snelheid nu is maar je heb gewoon 4G snelheid van T-mobile mits je toestel dat heeft.
Lees het onderstaande maar eens.
https://www.t-mobile.nl/4g/4g-plus

Mocht jouw vraag niet beantwoord zijn horen we het hier graag.
Hoi Marbus26

Go Unlimited: Snelheid 120 Mbps download, 50 Mbps upload

T-Mobile zegt:
Wij zijn heel trots dat we gemiddeld de hoogste snelheid aanbieden op 4G. Nu ons netwerk landelijk dekkend is, willen we dat jij ook optimaal kan genieten van ons supersnelle 4G-netwerk. Daarom verhogen we gratis de snelheid van onze abonnementen naar 120 Mbps download en 50 Mbps upload (Basis Sim abonnementen uitgezonderd).

Meer snelheid informatie is te vinden op: https://www.t-mobile.nl/netwerk/snelheid/internetsnelheid

Denk dat je hierbij wel weet dat dus snelheid het zelfde blijft, mits je Basis Sim hebt nu.
Reputatie 4
Badge +9
Hey Marbus26.

Hierover had ik ook klantenservice gisteren over gebeld. Ik kan bevestigen dat je maximale snelheid niet veranderd na GO overzetting.

Vriendelijke groeten,
Skyrider
Reputatie 3
Even ter aanvulling op wat @Serviceweb schreef:

Mocht jouw smartphone 4G+ ondersteunen, dan ligt de downloadsnelheid hoger dan de standaard maximale downloadsnelheid van 120 Mbps.

Zelf heb ik ook GO Unlimited EU, en behaal met mijn Samsung S7 Edge (die 4G+ ondersteund) op sommige momenten een downloadsnelheid tussen de 140 Mbps en 160 Mbps. (Er zijn klanten die een hogere downloadsnelheid behalen)
Binnenshuis ligt dan mijn downloadsnelheid tussen de 100 Mbps en 130 Mbps, wat ook logisch is aangezien het signaal dan wordt tegengehouden, door geïsoleerde muren en ramen.
Via 4G+ kun je maximale snelheden halen tot 300 Mbps, al haal je die nooit!

Ondersteund jouw smartphone geen 4G+, dan ligt de downloadsnelheid bij standaard 4G gebruik tussen de 40 Mbps en 80 Mbps.
De 120 Mbps behaal je in de meest gunstige situatie, afhankelijk van o.a. de drukte op de zendmast en de afstand tot de zendmast.

Bovenstaande gemiddelde en maximale downloadsnelheden via 4G en 4G+, gelden voor alle GO abonnementen en Stel Samen & Stel Bij abonnementen.
In het buitenland is dat afhankelijk van het netwerk, waarmee je verbonden bent.

Hoop dat het nu wat duidelijk is voor iedereen.

Reageer