Kan ik met mijn huidige abonnement overstappen naar dit nieuwe abonnement?

  • 12 januari 2017
  • 0 reacties
  • 116 Bekeken

Veelgestelde vraag die elke keer weer op een nieuwe topic binnen komt op de forum. Misschien is het handig om eerst even de Q&A (FAQ) te lezen van T-Mobile GO! Daarin staat al veel informatie en ook over het overstappen van oud (huidige abonnement) naar nieuw abonnement. Ook voor mensen waar hun nieuwe abonnement nog voor in moet gaan.

Lees de volledige Q&A (FAQ): https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-go-495/faq-t-mobile-go-unlimited-275147


En het antwoord op deze topic:
Bestaande klanten kunnen overstappen naar T-Mobile Go onder bepaalde voorwaarden:
- De einddatum van je contract verandert niet.
- Je mag geen betalingsachterstand hebben.

Kijk vanaf 16 januari op de speciale pagina in My T-Mobile. Heb je al verlengd, maar moet deze verlenging nog ingaan? Kijk dan ook vanaf 16 januari (of op de datum dat jouw abonnement ingaat) op de speciale pagina in My T-Mobile hoe je kunt overstappen.

0 reacties

Geen reactie

Reageer