Beantwoord

Kan ik ook internetten in Spanje?

• 26 maart 2018
  • 9 reacties
  • 1103 Bekeken

Ik heb een go go anonnement. Waar ik onbeperkt kan bellen en sms’en, maar ik vind het nog veel belangrijker dat ik in Spanje ook volledig kan internetten. Zonder extra kosten. Wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door Rosan 26 maart 2018, 20:20

Beste Riet als het goed is heb je een welkom sms gehad toen je Spanje in kwam?

Of ben je nog in NL?

Welke Go heb je?

Je kan namelijk in Spanje gewoon je bundel gebruiken aangezien dat een EU land is.

Hier lees je er alles over.
Bekijk origineel

9 reacties

Badge +13
Beste Riet als het goed is heb je een welkom sms gehad toen je Spanje in kwam?
Of ben je nog in NL?
Welke Go heb je?
Je kan namelijk in Spanje gewoon je bundel gebruiken aangezien dat een EU land is.
Hier lees je er alles over.
Ik zoek het even op ik ga nog naar Spanje maar ik wil gewoon overal optimaal gebruik maken van bellen en sms en vooral internetten😀
Ja ik weet wel dat ik mijn bundel in Spanje kan gebruiken maar kan ik bijvoorbeeld ook op het strand internetten? Voorheen moest ik dan weer special een travel surf geval kopen
Zijn we nog ingesprek met elkaar??😰
O ik heb Go 17.2 Up - 10GB + Onbeperkt bellen 17.2 ik wil dus. Volledig gebruik maken van mijn 10GB in Spanje met internetten. Maar blijft mijn abonnement dan verder wel ongewijzigd wat mijn korting betreft?
Badge +13
Er wijzigt idd niks als je naar het buitenland gaat en je kan in Spanje gewoon je bundel gebruiken.
Wel moet je opletten als je aan de lands grenzen zit en bv dicht tegen buurlanden komt die niet in de EU zitten dan valt het wel buiten de bundel.

Het forum is een klant helpt klant principe komen die er niet uit springen moderators bij.
Verder is het geen chat en kan reactie soms wat langer op zich laten wachten.
Ik vind het verwarrend als we spreken over mijn bundel. Ik wil graag weten of ik gewoon kan onbeperkt internetten op het strand van Spanje. Met mijn contract zoals deze nu is.? Ik verblijf daar binnenkort voor 2 maanden. Of moet ik mijn bundel herzien? Ik wil niet voor verrassingen komen te staan. Graag antwoord op mijn vraag???
Badge +13
Nee je kan niet onbeperkt internetten lees de link die ik gaf eens goed je kan precies wat je in Nederland ook kan niets meer en niets minder.
Je heb in Nederland 10gb geef je aan dan heb je in Spanje ook 10 gb aan data.
Reputatie 4
Badge +13
Hey Riet,

Wat lekker zeg, voor twee maanden naar Spanje! Heb je toevallig nog een plekje vrij? ;)

Om terug te komen op je vraag, ik zie dat Rosan je al heel goed op weg geholpen heeft (thanks Rosan). Het is inderdaad mogelijk om met jouw Go-abonnement je internetbundel te gebruiken in de EU (Spanje), zonder extra kosten! Omdat je 10GB internet bij je abonnement hebt, betekent dit dus dat je deze 10GB (bundel) zorgeloos kunt gebruiken in Spanje.

Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten. We helpen namelijk graag!

Reageer