Beantwoord

Kan rekening nummer niet wijzigen

• 21 mei 2019
  • 1 reactie
  • 612 Bekeken

Ik probeer mijn rekeningnummer te wijzigen, alleen blijft de pagina zeuren en sarren dat ik email moet ingeven en dan pagina vernieuwen. Ik heb de stappen gevolgd, diverse keren uitgelogd en ingelogd zelfs, en nog blijft die pagina over de email die er dus *wel* staat...
En nu?
icon

Beste antwoord door Jaimy 22 mei 2019, 09:46

Hoi Budgie82,

Geen zorgen, ik ga je erbij helpen!

Wil je het rekeningnummer voor je mobiele abonnement wijzigen? Zo ja, dan mag je mij het oude én het nieuwe IBAN-nummer toesturen in een privé-berichtje. Daarnaast ontvang ik ook graag de naam die de rekening hoort, dus de rekeninghouder.

Je kunt een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en te kiezen voor "Stuur bericht". Ik zie de informatie wel verschijnen en dan ga ik ermee aan de slag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Budgie82,

Geen zorgen, ik ga je erbij helpen!

Wil je het rekeningnummer voor je mobiele abonnement wijzigen? Zo ja, dan mag je mij het oude én het nieuwe IBAN-nummer toesturen in een privé-berichtje. Daarnaast ontvang ik ook graag de naam die de rekening hoort, dus de rekeninghouder.

Je kunt een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en te kiezen voor "Stuur bericht". Ik zie de informatie wel verschijnen en dan ga ik ermee aan de slag!

Reageer