Beantwoord

Klacht

• 20 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 1463 Bekeken

Hallo,

Onlangs heb ik mijn sim only abbonement verlengd tijdens de Gogo deals. In de app stond een bedrag van 18,50 per maand genoemd, met 5+2Gb data.

Echter rekenen jullie 21 en geen extra 2 Gb.

Via chat medewerker te horen gekregen dat kennelijk ergens een vinkje aanstond toen er vol in beeld 18,50 stond. Vinkje is kennelijk verdomd lastig te zien op mobiel, want ik heb het nergens gezien.

Vervolgens in de mail staat:

Jouw bestellingAlle prijzen incl. BTW
Abonnement
Looptijd1 jaar Go € 0,00
Klantvoordeel E2,50- € 2,50
Next - 5 GB + Onbeperkt bellen € 21,00
Gebruik jouw GB’s zorgeloos in Nederland en de EU. Je kunt onbeperkt bellen en sms’en in Nederland en de EU. Daarnaast kun je 120 minuten bellen van NL naar de EU.
Klantvoordeel 2 GB- € 0,00
Totaal maandelijkse kosten met Klantvoordeel korting€ 18,50
Totaal zonder Klantvoordeel korting€ 21,00

Ik ging er van uit dat Klantvoordeel betekende dat ik als reeds bestaande trouwe klant voordeel zou krijg. Maar kennelijk heeft dit iets te maken met meerdere abbonementen op 1 adres. Dit is volkomen onduidelijk geweest en mij insziens doelbewust misleidend vertoond op mijn verleng pagina.

De reden dat ik heb verlengd was dit bedrag en de extra Gb, maar nu blijkt dat het toch meer is had ik beter gewoon naar een andere aanbieder kunnen gaan. Ik realiseerde me dit pas nadat ik ineens tegen mijn 5Gb limiet aanliep en dacht "Het was toch 7".

Service medewerker gaf al aan dat zij hier niet zo veel aan kan doen, maar ik vind dit toch echt niet kunnen.

Overigens is een normaal persoon aan de lijn krijgen of rechtstreeks mailen kennelijk ook onmogelijk dus dan maar zo.

Erg jammer dit.
icon

Beste antwoord door David 21 augustus 2018, 12:57

Hoi Nemesis09,

Erg jammer om te lezen dat je het verlengen niet duidelijk vond in de My T-Mobile App. We willen het natuurlijk zo duidelijk mogelijk voor iedereen maken! Met de schuiffunctie en regels in het kostenplaatje hoopten we dit te doen. Sorry dat dit bij jou niet het geval was!

Aan de korting kan ik niets meer doen en ik zie ook dat de verlenging ruim 2 maanden geleden is afgesloten, dus aan het contract zelf kan ik ook niets meer doen. Ik weet niet of je het misschien al bekeken had, maar je kunt Klantvoordeel ook combineren met een aansluiting van T-Mobile Thuis. Op die manier kun je ook nog voordelen opstrijken, het hoeft dus niet altijd om meerdere mensen op één adres te gaan.

Als we nog iets anders voor je kunnen betekenen, dan horen we dat natuurlijk graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Beste @nemesis09 Wat jammer dat je niet goed gekeken(gelezen) hebt want het vinkje staat duidelijk zichtbaar bovenaan de site, en dezelfde tekst staat goed zichtbaar bij verlengen dus zeker niet doelbewust verstopt dus van misleiding is geen spraken.

Kennelijk heb jij er overheen gekeken maar Je had dit ook in je nieuwe contract kunnen lezen.
Misschien kunnen de moderators nog iets voor je doen!
Maar het is wel je eigen fout.

Bedankt voor je reactie. Het is prettig dat dat voor jou allemaal superduidelijk is, maar dat was het voor mij in de app op mobiel dus niet.

De term “klantvoordeel” is enorm misleidend, buiten dat staat her vinkje kennelijk default aan terwijl t-mobile dondersgoed weet dat op mijn adres maar 1 abo in gebruik is.

Dit bericht was ook gericht aan T-mobile dus met jou “ik ben ook maar een klant” kan ik helaas niet zo veel. Desalniettemin bedankt voor jouw feedback en nogmaals, prettig dat het voor jou wel allemaal werkt zoals gewenst.

Bij mij alleen dus niet.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Nemesis09,

Erg jammer om te lezen dat je het verlengen niet duidelijk vond in de My T-Mobile App. We willen het natuurlijk zo duidelijk mogelijk voor iedereen maken! Met de schuiffunctie en regels in het kostenplaatje hoopten we dit te doen. Sorry dat dit bij jou niet het geval was!

Aan de korting kan ik niets meer doen en ik zie ook dat de verlenging ruim 2 maanden geleden is afgesloten, dus aan het contract zelf kan ik ook niets meer doen. Ik weet niet of je het misschien al bekeken had, maar je kunt Klantvoordeel ook combineren met een aansluiting van T-Mobile Thuis. Op die manier kun je ook nog voordelen opstrijken, het hoeft dus niet altijd om meerdere mensen op één adres te gaan.

Als we nog iets anders voor je kunnen betekenen, dan horen we dat natuurlijk graag van je!

Reageer