Beantwoord

klacht indienen!!

• 11 juli 2019
  • 1 reactie
  • 843 Bekeken

Wat een zootje is het bij T-Mobile. Wat heb ik een spijt dat ik van Telfort ben overgestapt naar Tmobile. Ik heb echt geen woorden voor de manier waarop jullie werken. Ik heb drie weken geleden een telefoon met abonnement bij jullie afgesloten. Bij de aanvraag heb ik keurig aangegeven dat ik mijn nummer van Telfort die ik al jaren heb wil behouden. Mijn abonnement zou 3 juli ingaan. Nou is mijn abonnement ingegaan, maar heb ik mijn toestel nog steeds niet kunnen gebruiken. Jullie hebben het nummer dat ik wil behouden overgezet op een verkeerde tijdelijke tmobile simkaart. Waardoor het nummer dat ik wil behouden op een andere persoon zijn gegevens staan. Ik heb nu twee weken lang 2x per dag telefonisch contact met jullie. Ik heb zoveel verschillende collega s gesproken en iedere keer wanneer ik bel moet ik mijn verhaal opnieuw gaan vertellen. De medewerkers geven aan dat het is doorgezet en dat ik geduld moet hebben. Ondertussen ben ik onbereikbaar, is mijn nummer niet meer actief. En wat een tijd en moeite heeft het mij iedere keer gekost om jullie te bellen. Ik ben hier klaar mee. Jullie willen het niet oplossen. Hoe kan ik een klacht indienen!!!!
icon

Beste antwoord door David 12 juli 2019, 11:45

Hoi @Mariem01,

Dat is inderdaad weg erg onfortuinlijk, maar er wordt zeker hard gewerkt om dit op te lossen, daar ben ik zeker van!

Ik weet niet of ik op dit moment iets anders/meer kan doen dan wat mijn collega's al ondernemen, maar ik wil toch graag meekijken. Op dit moment ben je niet geregistreerd op onze Community met jouw My T-Mobile account, dus ik kan en mag nog niets inzien. Zou je mij via een privébericht (via mijn profiel) jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN kunnen sturen? Ik kan dan in ieder geval checken hoe het met de voortgang van het oplossen gaat.

Ik zie jouw bericht graag tegemoet en als je nog vragen hebt, dan hoor ik dat ook graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Mariem01,

Dat is inderdaad weg erg onfortuinlijk, maar er wordt zeker hard gewerkt om dit op te lossen, daar ben ik zeker van!

Ik weet niet of ik op dit moment iets anders/meer kan doen dan wat mijn collega's al ondernemen, maar ik wil toch graag meekijken. Op dit moment ben je niet geregistreerd op onze Community met jouw My T-Mobile account, dus ik kan en mag nog niets inzien. Zou je mij via een privébericht (via mijn profiel) jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN kunnen sturen? Ik kan dan in ieder geval checken hoe het met de voortgang van het oplossen gaat.

Ik zie jouw bericht graag tegemoet en als je nog vragen hebt, dan hoor ik dat ook graag!

Reageer