Beantwoord

klacht indienen mobiel abonnement

• 17 oktober 2020
  • 1 reactie
  • 513 Bekeken

Ik wil graag bij deze een klacht indienen. 

Ik zit al meer dan 10 jaar bij t-mobile. Nu werd ik een paar maanden geleden gebeld met het bericht dat ik met een nieuw abonnement 2,50 per maand korting zou krijgen (per 1 oktober verliep mijn abonnement). Ik gaf aan dat ik dat wel wilde, maar ik wilde ook de nieuwe iPhone 12 als die uitkwam. De medewerker gaf aan dat dit geen probleem was, dan zou ik het abonnement gewoon kunnen aanpassen. Het abonnement ging vorige maand in. Nu neem ik contact met ze op dat ik de iPhone erbij wil, en krijg ik het bericht dat ik dan een nieuw abonnement moet afsluiten, zonder behoud van de korting waar ik welgeteld 1 maand gebruik van heb kunnen maken. Als ik dat had geweten had ik natuurlijk gewoon gewacht en gekeken waar ik de beste deal zou krijgen, terwijl ik nu niet anders kan dan twee jaar bij t-mobile blijven. Ik vind dit zeer misleidend, het gaat me niet eens om die 2,50 per maand maar om het principe dat ik wordt verleid om alvast een abonnement af te sluiten, terwijl ik niets heb aan het voordeel dat me wordt geboden. De medewerker die mij gebeld heeft moet dit hebben geweten en heeft daar niets over gezegd. 

icon

Beste antwoord door CrisTien 17 oktober 2020, 12:28

Beste @Jonas80  Ik begrijp het niet helemaal want de abonnementen zijn €2,50 goedkoper als je o.a. Een iPhone 12 besteld. Alleen met sim is €2,50 duurder.  ➡️ Shop

Heb je nog iemand in huis met TM krijg je zelfs nog een keer €2;50 korting.

Wat betaal je nu? En wat ga je betalen? Je kan het allemaal zelf zien in de shop! 
Weet je zo voldoende? 

Groetjes 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Beste @Jonas80  Ik begrijp het niet helemaal want de abonnementen zijn €2,50 goedkoper als je o.a. Een iPhone 12 besteld. Alleen met sim is €2,50 duurder.  ➡️ Shop

Heb je nog iemand in huis met TM krijg je zelfs nog een keer €2;50 korting.

Wat betaal je nu? En wat ga je betalen? Je kan het allemaal zelf zien in de shop! 
Weet je zo voldoende? 

Groetjes 

Reageer