Beantwoord

Klacht indienen: t mobile mobiel

• 11 november 2020
  • 5 reacties
  • 710 Bekeken

Ik wil graag een klacht indienen maar op de website wordt je letterlijk in rondjes gestuurd. Nergens wordt netjes een klachtenformulier aangeboden, in tegenstelling tot wat een zeer vriendelijke telefoniste mij zojuist vertelde. Ik ben hier echt niet over te spreken. Er is al irritatie waar ik een klacht over wil melden en dan wordt die kans je ook nog ontnomen. Zeer klantonvriendelijk.

Ik heb een unlimited voor een dag abonnement genomen om mijn hoorcollege's te kunnen kijken. Vanwege Corona kan je nergens in een cafe een wifi punt opzoeken dus ik ben afhankelijk van mijn hotspot. Zoom trekt wel gewoon 2,5 GB per uur dus ik moet regelmatig verlengen. De tussentijd tussen wanneer ik weer op het internet mag (nieuwe 1G) is steeds 5 minuten en nu zelfs al 20 minuten. Dit betekend dat ik belangrijke leerstof van mijn hoorcollege's mis. 

Ik vindt dat dit echt niet klantvriendelijk is, zeker omdat de telefoniste mij ook moest melden dat er geen andere opties zijn om meer internet te krijgen en dat ik mijn eigen internet die ik nog op mijn Budel heb staan (namelijk 8GB) niet kan gebruiken tot de volgende ochtend. Op dit moment kan ik dus niet mijn laptop gebruiken op internet maar ook niet eens mij mobiel.

Ik hoop via deze weg wel een reactie te krijgen. Ik vindt dit echt een enorm vervelende situatie. 

icon

Beste antwoord door Waqqas 11 november 2020, 16:01

Hallo @T. Tidds 

Uit je verhaal begrijp ik dat de wachttijd tussen het activeren van een GB aanvuller en het gebruiken van die GB aanvuller niet vlekkeloos werkt?

Een oplossing hiervoor is om je telefoon even te herstarten of misschien wilt het even uit en aan zetten van je mobiele data ook helpen.

Overigens kan ik er wel meteen gebruik van maken (aanvuller), misschien omdat je via de hotspot constant data verbruikt.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @T. Tidds 

Uit je verhaal begrijp ik dat de wachttijd tussen het activeren van een GB aanvuller en het gebruiken van die GB aanvuller niet vlekkeloos werkt?

Een oplossing hiervoor is om je telefoon even te herstarten of misschien wilt het even uit en aan zetten van je mobiele data ook helpen.

Overigens kan ik er wel meteen gebruik van maken (aanvuller), misschien omdat je via de hotspot constant data verbruikt.

Reputatie 7
Badge +10

ben bang dat het tijd word voor een vaste aansluiting voor internet.

Reputatie 6
Badge +12

Tja, 2.5 GB per uur is effe wat anders dan de FUP van 5Gb per dag en daarna gratis 1 Gb aanvullers.

Bij streaming van hoorcollege's via een wifi hotspot is dit product blijkbaar niet voor jou geschikt. De tip van Hidden is dan het beste, een vaste aansluiting waar de data niet alleen unlimited maar ook zonder FUP en boosters werkt.

Dat is echter niet mijn vraag nu. 

Ik ben toevallig nu 2 dagen op een plek waar geen wifi is. Ik heb thuis natuurlijk wel gewoon een vaste aansluiting. 

Ik vindt het erg vervelend dat er geen optie is om wel buiten de (vaste) deur internet te kunnen hebben.

Ik heb een oppo find x1 lite en ik ben er niet tevreden over en zou ik graag willen ruilen tegen een Samsung  maar zit ik er 2 jaar aan vast.toestel terug gestuurd omdat t probleem onder de fabrieksgarantie valt maar nu heb ik t terug en doet hetzelfde probleem nog steeds voor.ik gebruik mijn oude telefoon want die doet wel wat ik wil maar hoop dat t opgelost kan worden want ik wil niet voor een telefoon betalen die t niet goed doet.

Reageer