Beantwoord

Klacht: misgelopen korting

Ik ben al klant vanaf dat Ben overging in T-mobile en ik ben echt nog nooit zo teleurgesteld in T-mobile geweest.
Ik heb in januari 2017 een Unlimited NL+EU 17.1 afgesloten voor 2 jaar.
Ongeveer 3 maanden geleden kreeg ik emails of ik niet wilde overstappen naar 17.2 alwaar je niet meer 60 dagen onbeperkt internet in de EU hebt maar 10Gb per maand.
Ik had hier niet echt behoefte aan dus heb de mails gewoon verwijderd.
Vervolgens krijg ik er nog herinneringen van en uiteindelijk word ik erover gebeld. Want ze willen graag van het 17.1 af verteld de dame mij.
Ze zegt u krijgt er nog 2.50 extra korting bij.
Dus ik vraag verandert er verder niets en ze antwoordt met nee.
Uiteindelijk denk ik dus het levert me 2.50 extra op dus waarom niet?
Mijn abonnement word omgezet en wat blijkt op de 1e rekening?
De T-mobile samen korting van 5 euro gaat er niet meer af en dus ben ik 2.50 duurder uit.
Ik bel met de klantenservice en deze dame verteld mij dat als ik een ander abonnement afsluit ik niet meer in t-mobile samen kan.
Ik zeg dat dat niet de afspraak was en dat ik dit niet wil. Geen probleem dan zet ik uw abonnement weer terug naar het oude en mijn excuses voor de foutieve informatie van mijn collega.
De 5 euro word gecorrigeerd worden op de volgende nota.Ik kan u 2 maanden gratis videoland aanbieden, waarvoor ik vriendelijk bedank aangezien ik al toegang heb.
Tot mijn grote verbazing op de nota van de nieuwe maand wederom geen T-mobile samen korting en ook niets gecorrigeerd. Deze morgen krijg ik ineens een bericht waarin staat dat ik ben aangemeld voor T-mobile samen.
Wederom bel ik met de klantenservice en deze dame verteld mij doodleuk dat ik mijzelf heb afgemeld terwijl ik nergens aan geweest ben.
Ik vertel dat ook aan haar en vertel ook van het bericht vanmorgen.
Ook dat heb ik volgens haar zelf gedaan.
En hoe ik ook uitleg dat ik echt zelf niet heb afgemeld of aangemeld en dat ik gewoon simpelweg de 10 euro wil waar ik recht op heb. Het helpt allemaal niets. Het systeem zegt dat het door uw nummer is gedaan en de dame verteld mij dat ze er eigenlijk wel klaar mee is en of ze mij nog met iets anders kan helpen.
De frustratie bij mij slaat toe en ik zeg nogmaals dat ik niets gedaan heb en dat het systeem dan niet klopt. Oh ja ik zie dat een collega u vandaag heeft aangemeld zegt de dame maar u heeft toch echt zelf afgemeld.
Zwaar gefrustreerd en in de kou gezet wens ik de dame maar een fijne dag verder en hang op.
Compleet overdondert door de hele gang van zaken typ ik hier nu dan maar het verhaal.
Ik heb nergens om gevraagd maar heb een toch wel ellende gekregen en het kost mij 10 euro en tijd om te bellen.
Ik hoop echt dat er nog iemand is die dit leest en dit recht kan zetten.

Astrid Ditzel
icon

Beste antwoord door Jaimy 6 juni 2018, 16:13

Hoi Astrid,

Ik heb je bericht gelezen en natúurlijk ga ik dit voor jou rechtzetten! Jij hebt recht op die misgelopen korting. :)

Ik heb daarom zojuist tien euro korting toegepast, die je terug zult zien op één van jouw volgende facturen. Daarnaast heb ik nog even gecheckt of je weer op het oude prijsplan staat en of alles nu klopt - zoals ik het nu zie, is dat gelukkig helemaal het geval!

Het spijt me dat alles wat onduidelijk is verlopen en ik hoop dat ik het op deze manier goed heb kunnen maken. Heb je meer vragen, dan mag je die gerust stellen. Wij kunnen altijd met je meekijken en je helpen!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge
Wat ben ik blij dat ik daar niet aan begonnen ben. Ik heb die aanbieding namelijk ook gehad.
Heb je geen meerdere tmobile umlimted abonnementen op 1 adres? Dan kan je abonnement omzetten naar alles onder 1 dak. En dan betaal je 28,50 en 2,50 korting bij twee abonnementen, dus 26€. Dat zou voor mij gelden als dat klopt. Volgens mij kan je wel je je unlimited abonnementen omzetten naar alles onder 1dak. Maar David zal dat wel weten.
Maar met twee vakanties te gaan vind ik ik die korting te weinig voor mij.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Astrid,

Ik heb je bericht gelezen en natúurlijk ga ik dit voor jou rechtzetten! Jij hebt recht op die misgelopen korting. :)

Ik heb daarom zojuist tien euro korting toegepast, die je terug zult zien op één van jouw volgende facturen. Daarnaast heb ik nog even gecheckt of je weer op het oude prijsplan staat en of alles nu klopt - zoals ik het nu zie, is dat gelukkig helemaal het geval!

Het spijt me dat alles wat onduidelijk is verlopen en ik hoop dat ik het op deze manier goed heb kunnen maken. Heb je meer vragen, dan mag je die gerust stellen. Wij kunnen altijd met je meekijken en je helpen!
Beste Jaimy,

Bedankt voor de moeite en nog een fijne dag verder.

Groetjes
Reputatie 6
Badge +17
Heel graag gedaan Astrid!

Jij ook een fijne dag gewenst!

Reageer