Beantwoord

klacht overstap naar andere provider

• 27 september 2019
  • 1 reactie
  • 1173 Bekeken

ik ben al 15 jaar klant van tmobile. vorig jaar heb ik een abonnement afgesloten van 2 jaar blijkt nu. ik dacht altijd dat je na een abonnement deze stilzwijgend doorloopt. nu mag ik niet overstappen. ik heb sinds kort dubbele sim kaart in mijn telefoon waardoor mijn abonnement niet meer handig is.
Ik heb iemand aan de telefoon gehad en die die dit heeft doorgevoerd (vorig jaar). heb een bevestiging in de mail gehad, maar was mij niet bewust dat dat om twee jaar ging. heb dus niet eens een nieuwe telefoon er bij gekregen. het zal onoplettendheid van mijn kant zijn, maar ik vind het echt niet logisch.
complimenten voor de transparatie hoor!
icon

Beste antwoord door Hajar 28 september 2019, 11:58

Hi Murtel,

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je op 11-10-2018 een nieuw contract bent aangegaan en daarin staat ook dat de contracttermijn 24 maanden is. Dit kun je ook terugzien op My T-Mobile en je in contract. Je hebt momenteel een Sim only abonnement, maar geen zorgen als je gebruik wilt maken van een abonnement met toestel dan is dat zeker mogelijk. Je kan nu direct gebruik maken van toestelflexibiliteit. Met een Sim Only abonnement kun je tijdens je contractperiode namelijk nog overstappen naar een Go-abonnement mét toestel. Wij beëindigen dan gewoon je Sim Only-contract en je nieuwe abonnement gaat meteen in! Als je nu op My T-Mobile kiest voor Verlengen dan kun je een toestel naar keuze uitkiezen een nieuw contract aangaan.

Ik hoop dat je zo verder komt!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Murtel,

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je op 11-10-2018 een nieuw contract bent aangegaan en daarin staat ook dat de contracttermijn 24 maanden is. Dit kun je ook terugzien op My T-Mobile en je in contract. Je hebt momenteel een Sim only abonnement, maar geen zorgen als je gebruik wilt maken van een abonnement met toestel dan is dat zeker mogelijk. Je kan nu direct gebruik maken van toestelflexibiliteit. Met een Sim Only abonnement kun je tijdens je contractperiode namelijk nog overstappen naar een Go-abonnement mét toestel. Wij beëindigen dan gewoon je Sim Only-contract en je nieuwe abonnement gaat meteen in! Als je nu op My T-Mobile kiest voor Verlengen dan kun je een toestel naar keuze uitkiezen een nieuw contract aangaan.

Ik hoop dat je zo verder komt!

Reageer