Beantwoord

klacht sim doet het niet door ongevraagde sim swaps

• 12 juli 2019
  • 1 reactie
  • 705 Bekeken

Vorige maand (op 5 junj) heb ik telefonisch mijn abonnement verlengd. Daarna kreeg ik ineens allemaal mails dat mijn sim geblokkeerd was, weer gedeblokkeerd en aanvragen puk code. Daarna kreeg ik een mail van een medewerker dat ze per ongeluk een sim swap had uitgevoerd en dit zsm hersteld zou worden, met excuses en een creditnota van 14 euro.

Uiteraard kan een fout gebeuren en mij werd beloofd dat het opgelost werd binnen 24 uur. Helaas moest ik 6 juni nogmaals bellen dat het nog niet opgelost was, ruim een half uur aan de telefoon gezeten, het zou opgelost worden binnen 24 uur. Vrijdagmiddag nogmaals bellen, nogmaals dezelfde uitleg, weer een half uur aan de telefoon. Er was een storing waardoor het niet opgelost kan worden, maar het zou deze keer echt opgelost worden. zaterdag 8 juni Weer hetzelfde verhaal, alleen ditmaals niet de belofte dat het binnen 24 uur wordt opgelost, nee de afdeling die de storing op moet lossen is er niet. Dus ik moet tot dinsdag wachten (want pinksteren)

Dinsdag weer gebeld, kreeg ik uiteindelijk advies om maar naar een tmobile winkel te gaan en daar nieuwe sim kaart te halen. Uiteindelijk was ik dinsdagmiddag weer bereikbaar. Ongeveer 5 mails gestuurd met klacht, nooit meer iets van gehoord.

inmiddels 10 juli; een blije mail van tmobile; het is gelukt we hebben de sim swap van 5 juni ongedaan gemaakt je kunt weer bellen (in de tussentijd niks van tmobile gehoord dus blijkbaar is het normaal klanten ruim een maand zonder werkende sim zitten en niet kunnen bellen/ van internet gebruik kunnen maken.) meteen een mail teruggestuurd dat ik nu echt ga huilen aangezien de swap natuurlijk niet meer ongedaan gemaakt hoefde te worden (want die oude sim is er natuurlijk niet meer, ik had op advies van tmobile een nieuwe gehaald). Niks op de mail gehoord, half uur aan de telefoon gezeten; zou meteen opgelost worden met de belofte dat ik via de mail op de hoogte zou worden gehouden of het lukt. 11 juli, nog geen bereik, naar de tmobile winkel. Maar weer een nieuwe sim gehaald; dat werkt ook niet. Weer tmobile gebeld. Weer een half uur verder; de dame van dinsdag had; niet zoals gezegd ene opdracht gegeven dit op te lossen, heeft niet gemaild en me ook niet klachtenformulier gestuurd zoals gevraagd. De man die ik woensdag aan de telefoon had; weer zelfde verhaal; ik ga het nu echt regelen, je krijgt klachten formulier en ik mail je vandaag nog. Het is nu 21.12; geen bereik, geen mail, geen klachtenformulier. Op de vraag of hij dat aub per direct mijn abonnement stop kon zetten; nee dat kan niet zomaar. Dan gaan het systeem je een grote afkoopsom vragen...

Ik ben inmiddels niet bereikbaar, boos en voel alsof ik in een slechte film zit; tmobile kan niet zorgen dat ik kan bellen en 4g heb (waar we een overeenkomst over hebben), ik kan het abonnement niet opzeggen en ze maken het niet. Ook heb ik nog geen enkele excuses/tegemoetkoming gekregen

kan iemand me zeggen wat ik moet doen?
icon

Beste antwoord door Hajar 13 juli 2019, 11:23

Hi Bianca,

Ik begrijp dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. Het is niet gegaan zoals het had moeten gaan. Ik heb direct je gegevens erbij gepakt en zie dat mijn collega een case voor je heeft aangemaakt en dat onze technische afdeling ermee aan de slag gaat. Ze gaan dit zo snel mogelijk onderzoeken en oplossen voor je. Je kan een anoniem belletje verwachten van ze dus houd daar rekening mee. Excuses voor het ongemak en het gaat hoe dan ook goed komen!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Bianca,

Ik begrijp dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. Het is niet gegaan zoals het had moeten gaan. Ik heb direct je gegevens erbij gepakt en zie dat mijn collega een case voor je heeft aangemaakt en dat onze technische afdeling ermee aan de slag gaat. Ze gaan dit zo snel mogelijk onderzoeken en oplossen voor je. Je kan een anoniem belletje verwachten van ze dus houd daar rekening mee. Excuses voor het ongemak en het gaat hoe dan ook goed komen!

Reageer