Beantwoord

klacht Streamen

• 27 september 2019
  • 3 reacties
  • 1096 Bekeken

Ik heb sinds enkele dagen een abonnement van T-mobile.
Buiten een beetje standaard internet, gebruik ik mijn telefoon veel voor muziek streaming in de auto, met name zenders die niet op de analoge radio zitten.
Nu heb ik een unlimited abonnement hiervoor afgesloten.
Ik moet zeggen dat ik nu al erg teleurgesteld ben aangezien mijn streaming constant hapert / wordt onderbroken. Hiervoor heb ik KPN gehad, en nog nooit een uitzending onderbroken.
Op mijn weg van 30 minuten valt hij zo'n 5 a 6 keer weg. Ik gebruik Juke als app en een Apple 11 pro.

Tevens lees ik dat muziek streaming niet mee worden geteld in je MB, dus heb ik dan wel een duur unlimited account nodig?

Meer mensen die probleem, en hoe dit op te lossen?

Alle hulp is welkom anders heb ik weinig aan mijn T-mobile abonnement...

Groet Patrick
icon

Beste antwoord door Folkert 27 september 2019, 08:49

Beste Patrick,

Mb's voor streaming worden niet meegeteld vanaf de 10 Gb bundel. Je kunt je bundel gewoon naar beneden bijstellen, gaat per direct in en wordt naar rato verrekend. Je hoeft dus niet op je nieuwe bundel te wachten. Bundels wijzigen kan maximaal 1x per maand.
Let wel op dat bij bundel wijzgingen eventuele actie kortingen zoals b.v. Gogogo kunnen vervallen.

Je 06 username zal spoedig worden aangepast door een moderator.

Over het haperen van de verbinding kan ik je geen antwoord geven, heb geen ervaring met Juke maar wellicht zijn er andere gebruikers hier die een oplossing weten...

N.B. Buiten Nederland maar in de EU heb je bij de 10 Gb bundel maximaal 8 Gb per maand voor muziek streamen, daarna gaat het uit je normale data bundel.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

3 reacties

En hoe krijg ik een normale username ipv een telefoonnummer :(
Heb ik iets gemist ….*snif*
Reputatie 7
Badge +18
Beste Patrick,

Mb's voor streaming worden niet meegeteld vanaf de 10 Gb bundel. Je kunt je bundel gewoon naar beneden bijstellen, gaat per direct in en wordt naar rato verrekend. Je hoeft dus niet op je nieuwe bundel te wachten. Bundels wijzigen kan maximaal 1x per maand.
Let wel op dat bij bundel wijzgingen eventuele actie kortingen zoals b.v. Gogogo kunnen vervallen.

Je 06 username zal spoedig worden aangepast door een moderator.

Over het haperen van de verbinding kan ik je geen antwoord geven, heb geen ervaring met Juke maar wellicht zijn er andere gebruikers hier die een oplossing weten...

N.B. Buiten Nederland maar in de EU heb je bij de 10 Gb bundel maximaal 8 Gb per maand voor muziek streamen, daarna gaat het uit je normale data bundel.

Groet, Folkert
Dank je Folkert. Even kijken of iemand antwoord heeft op de andere vraag.

Groet Patrick

Reageer