Beantwoord

Klantvoordeel

• 31 mei 2019
  • 4 reacties
  • 968 Bekeken

Mijn T-Mobile Unlimited Onbeperkt aantal GB en Bellen is ingegaan. Ik zie nog steeds €35 en mijn vrouw heeft ook T-Mobile Unlimited 5GB pakket per maand waardoor ze 7GB zou krijgen. Maar het is nog niet doorgevoerd wel staat we bij klantvoordeel samen. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Batavus1980 31 mei 2019, 10:57

Bedankt voor jullie reacties het is gelukt door mij zelf te verwijderen en opnieuw te uitnodigen. Nu heeft mijn vrouw €2,50 korting + 2 GB gratis 7GB per maand €18,50 per maand en bij mij alleen €2,50 korting waardoor €32,50 per maand is
Bekijk origineel

4 reacties

Bedankt voor jullie reacties het is gelukt door mij zelf te verwijderen en opnieuw te uitnodigen. Nu heeft mijn vrouw €2,50 korting + 2 GB gratis 7GB per maand €18,50 per maand en bij mij alleen €2,50 korting waardoor €32,50 per maand is
Reputatie 6
Badge +7
@Batavus1980 Fijn om te lezen dat klantvoordeel inmiddels voor jullie actief is.
Prettig weekend en geniet van het mooie zomer weer!
Reputatie 7
Badge +18
Beste Batavus,

Heb je beide abonnementen al aangemeld voor klantvoordeel in Mijn T-Mobile?

Groet, Folkert
Reputatie 1
Het zou kunnen komen door de problemen met klantvoordeel die al twee weken duren. Zie ook dit topic:

https://community.t-mobile.nl/klantvoordeel-497/info-problemen-met-klantvoordeel-312178

Misschien kun je je probleem daaraan toevoegen.

Reageer