Beantwoord

klantvoordeel mb’s verdwenen

• 19 april 2020
  • 4 reacties
  • 257 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Op 28 maart ging mijn internetbundel voor de komende maand in. Naast de standaard 5000mb ontving ik 2000mb extra door klantvoordeel op mijn Go abonnement. We hebben 4 abonnementen op hetzelfde adres. Op dezelfde dag werden de 2000mb echter ook weer ingetrokken. Nu heb ik nog 9 dagen tot de nieuwe internetbundel ingaat en kom ik mb’s te kort. Ik zie ook niet meer de 2gb als extra bij mijn klantvoordeel staan. Hoe kan dit?

icon

Beste antwoord door Waqqas 19 april 2020, 10:14

Hallo @KGBBB 

Als je in MY T-mobile kijkt onder klantvoordeel staan die 4 abonnementen dan ook aangemeld?

Staan ze ook allemaal op hetzelfde adres ? Misschien zou je eens kunnen proberen om het abonnement wat geen klantvoordeel heeft af te melden en dan weer aanmelden. Of heeft geen 1 abonnement meer klantvoordeel?

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @KGBBB 

Als je in MY T-mobile kijkt onder klantvoordeel staan die 4 abonnementen dan ook aangemeld?

Staan ze ook allemaal op hetzelfde adres ? Misschien zou je eens kunnen proberen om het abonnement wat geen klantvoordeel heeft af te melden en dan weer aanmelden. Of heeft geen 1 abonnement meer klantvoordeel?

Hallo.

Ja ze zijn allevier aangemeld. Er staat ook specifiek bij dat iedereen extra 2GB krijgt vanwege het klantvoordeel. 

Reputatie 7
Badge +19

Als dat bij voordeel staat zou het toch in orde moeten zijn? Kijk eens via de website en app.

Ik heb al op de website en app gekeken. Zoals ik zei: wat er gebeurd is is dat op 28 maart toen mn nieuwe maandbundel inging, ik 2000mb in mn app zag staan en op dezelfde dag waren ze weer verdwenen. Zonder dat ik internet oid heb gebruikt. Bij de andere drie abonnementen is dit niet gebeurd. Op deze manier heb ik niets aan het klantvoordeel van 2gb extra en ben ik nu verplicht om extra mb’s te kopen voor de resterende 9 dagen.  

Reageer