Beantwoord

Korting abonnement

Reputatie 2
  • is King of Content
  • 369 reacties
Bij mijn abonnement staat bij 2 onderdelen korting. De vaste einddatum van mijn contract is al verstreken, bij de korting staat geen einddatum vermeld. Betekent dit dat ik er vanuit mag gaan dat deze korting blijft doorlopen zolang ik mijn abonnement niet wijzig?
icon

Beste antwoord door Folkert 31 oktober 2018, 18:58

Klopt Wiske,

Laatste tijd blijft de korting doorlopen, staat nu ook vermeld bij het kiezen van een nieuw contract zag ik.

Groet, Folkert

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Klopt Wiske,

Laatste tijd blijft de korting doorlopen, staat nu ook vermeld bij het kiezen van een nieuw contract zag ik.

Groet, Folkert
Reputatie 2
Dank je voor je antwoord Folkert. Zou een moderator svp kunnen bevestigen dat de korting ongewijzigd blijft zo lang ik niets aan het abonnement wijzig?
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Wiske,

Ik heb natuurlijk meteen meegekeken en zie inderdaad dat op dit moment geen einddatum aan jouw korting in ons systeem staan!

Voorlopig kun je dus nog genieten van de kortingen. Ik wil er nog wel even bijzeggen dat ik niet kan beloven dat dit "vast" is; omdat het hier om een ouder abonnement gaat, kan het wel zo zijn dat je over een tijd wordt omgezet naar een nieuw abonnement, ik zie dat je dat al eens eerder hebt meegemaakt toen je abonnement van Flex naar Stel Samen werd omgezet. Ik heb daar verder nog geen informatie over of iets dergelijks, maar ik wilde het toch even noemen!

Fijn weekend Wiske!

Reageer