Beantwoord

Korting bestaande klanten

• 7 februari 2017
  • 2 reacties
  • 680 Bekeken

Hoi.
Jullie willen zo graag dat klanten gaan over stappen naar de nieuwe abonnement vorm.
Nu zou ik dat ook graag willen maar raak direct mijn kortingen kwijt die ik nu heb en daardoor ineens stukken duurder uit ben.
Geef vaste klanten een korting zodat het ook voor hun interessant is om over te stappen..
icon

Beste antwoord door Amy 8 februari 2017, 14:03

Hey A3V64,

Fijn dat Serviceweb je al een reactie heeft gegeven. Dit onderwerp is al vaker besproken in het algemene topic. Om dubbele topics te voorkomen en het forum overzichtelijk te houden heb ik dit topic gesloten. Reacties hierover kun in het lopende topic geplaatst worden.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Goedemorgen,

Wat leuk dat je ook mee doet op de forum van T-Mobile.
Als je als vaste klant over stapt naar het nieuwe Go abonnement dan geeft T-Mobile je 15,- euro korting op de Go Unlimited. Normaal kost dit abonnement namelijk 50,- euro als je als vaste klant je contract open breekt en overstapt. Dit is alleen voor Go Unlimited abonnement geldig, niet voor de Basic, Up of Next.

Ben wel beetje met je eens dat het jammer is dat het voor die andere abonnementen niet geldig is en dat je dan misschien een hoop korting kwijt raakt. Daarom is het voor je zelf heel slim om even te zien of het verstandig is om over te stappen, want het is niet verplicht natuurlijk.

Zelf heb ik nu ook een mooi abonnement en veel goedkoper, door kortingen, dan de abonnementen nu en heb daarom maar besloten om niet over te stappen. Ik snap je helemaal en T-Mobile zegt korting te geven op hun Unlimited abonnement, daar moeten we het jammer genoeg mee doen.

Ik weet natuurlijk niet wanneer je kan overstappen, je mag 4 maanden voor je eind datum ook al besluiten om je contract te verlengen en dan krijg je de kortingen wel. Misschien dat je daar eens naar kunt kijken.

Mocht je nog meer vragen hebben dan horen we dit graag.
Fijne dag nog!
Reputatie 7
Badge +15
Hey A3V64,

Fijn dat Serviceweb je al een reactie heeft gegeven. Dit onderwerp is al vaker besproken in het algemene topic. Om dubbele topics te voorkomen en het forum overzichtelijk te houden heb ik dit topic gesloten. Reacties hierover kun in het lopende topic geplaatst worden.