Beantwoord

Korting Mobile Madness Maand behouden bij overstap naar GO?

• 14 januari 2017
  • 4 reacties
  • 435 Bekeken

Reputatie 2
Blijft de korting behouden die is verkregen bij tijdens de Madness Maand van september?
icon

Beste antwoord door Da Flitz 14 januari 2017, 04:41

Hoi Applehead,
Bij het overstappen van Stel Samen & Stel Bij naar Go zullen de kortingen van je Stel Samen & Stel Bij abonnement vervallen.
Of het nu tijdens de Mobile Madness periode is afgesloten of daar buiten, maakt geen verschil.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Hoi Applehead,
Bij het overstappen van Stel Samen & Stel Bij naar Go zullen de kortingen van je Stel Samen & Stel Bij abonnement vervallen.
Of het nu tijdens de Mobile Madness periode is afgesloten of daar buiten, maakt geen verschil.
Reputatie 2
Jammer. Dan blijf ik bij onbeperkt bellen en 20gb. Die databundel mag vanaf de zomer ook in de EU gebruikt worden toch?
Reputatie 2
Blijft vriendenvoordeel wel behouden?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Applehead,

Vanaf vandaag kun je op de speciale pagina in My T-Mobile kijken naar de voorwaarden en hoe je kunt overstappen naar T-Mobile GO abonnement. Hoe de roamingkosten vanaf de zomer eruit gaan zien zijn nog niet bekend. Zodra hier meer over bekend is, laten we dat uiteraard hier op het forum weten!
Bedoel je met vriendenvoordeel de Vriendenkorting of T-Mobile Samen? In ieder geval kan ik zeggen dat beiden blijven bestaan 🙂

Als je nog aanvullende vragen hebt over het T-Mobile GO abonnement, dan kun je die in het algemene topic hierover stellen. Zo houden we het forum overzichtelijk. Ik sluit dit topic, we helpen je graag verder in het algemene topic!