Beantwoord

Korting T-Mobile Samen en Mobiel Voordeel

• 31 januari 2018
  • 3 reacties
  • 283 Bekeken

Ik heb op mijn adres nu 2 T-mobile abonnementen. 1x Samen en stel bij en 1x basis sim.
Deze hebben onderling een T-mobile samen groep.
Het samen en stel bij staat op mijn eigen naam de Basis sim op die van mijn vrouw. Allen voor 29-01-2018 afgesloten.

Nu wil ik nog een unlimited abonnement en een 4G thuis unlimited extra afsluiten op hetzelfde adres.

Blijft de t-mobile samen korting voor de eerste twee abonnementen bestaan of vervallen deze als ik voor de andere twee de unlimited korting kies.

Dit wordt niet echt duidelijk uit alle regels.

Gr
icon

Beste antwoord door David 1 februari 2018, 12:40

Hoi Remyk82,

Dan gaat het de goede kant op met het huishouden voor Alles onder 1 Dak! :D

Om even direct met het eerste antwoord te beginnen: Ja, in dit geval blijft de korting van T-Mobile Samen dan staan voor het Stel Samen & Stel Bij en Basis Sim abonnement. Het nieuwe Go Unlimited en Unlimited 4G voor Thuis komen dan allebei in aanmerking voor het Unlimited Voordeel. In dit geval zou dat dan €6,50 korting per abonnement zijn, dat tikt lekker aan! 🙂 Ik weet natuurlijk niet in hoeverre de huidige abonnementen van jouw vrouw en jou voldoen, maar als je deze abonnementen ook over zou zetten naar het nieuwe Unlimited-abonnement, dan loopt de korting nog hoger op. Je krijgt dan op allevier de aansluitingen maar liefst €12,50 korting en dan betaal je dus nog maar €22,50 per maand per abonnement. Wellicht het overwegen waard?

Ik hoop dat het zo helemaal duidelijk is? Als je nog vragen hebt, dan horen we dat natuurlijk graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Remyk82,

Dan gaat het de goede kant op met het huishouden voor Alles onder 1 Dak! :D

Om even direct met het eerste antwoord te beginnen: Ja, in dit geval blijft de korting van T-Mobile Samen dan staan voor het Stel Samen & Stel Bij en Basis Sim abonnement. Het nieuwe Go Unlimited en Unlimited 4G voor Thuis komen dan allebei in aanmerking voor het Unlimited Voordeel. In dit geval zou dat dan €6,50 korting per abonnement zijn, dat tikt lekker aan! 🙂 Ik weet natuurlijk niet in hoeverre de huidige abonnementen van jouw vrouw en jou voldoen, maar als je deze abonnementen ook over zou zetten naar het nieuwe Unlimited-abonnement, dan loopt de korting nog hoger op. Je krijgt dan op allevier de aansluitingen maar liefst €12,50 korting en dan betaal je dus nog maar €22,50 per maand per abonnement. Wellicht het overwegen waard?

Ik hoop dat het zo helemaal duidelijk is? Als je nog vragen hebt, dan horen we dat natuurlijk graag van je!
ik zoek nog 2 nummer voor tmobile samen?
Hoi RogierH, welkom op het klantenforum.

Er is een algemeen topic voor de T-Mobile Samen groepen. Je kunt daar kijken of er nog mensen zijn die nog een groep zoeken.

Reageer