Beantwoord

Korting weg na aanpassen bundel?

• 20 augustus 2017
  • 4 reacties
  • 361 Bekeken

Goed. Ik wist dat dus niet dat kortingen kunnen vervallen bij het bijstellen van de bundels. Bij het afsluiten van het abonnement had ik daar bij de telefonische medewerker ook specifiek naar gevraagd hoe dat werkt, maar het abonnement "hoog" afsluiten en later naar behoefte bijstellen was geen probleem. Maar ben nu ook de lul, bundel aangepast en korting weg. Wel vreemd dat er bij het aanpassen geen waarschuwing gegeven wordt. Bij het aanpassen zie ik ook de bedragen met korting staan, alleen nu de nieuwe bundel in gaat is de korting spontaan verdwenen. Screen beschikbaar van dat ie de korting wel weergeeft maar niet berekent.

Vreemde manier van omgaan met trouwe klanten door te goochelen met dit soort nieuwe regeltjes. Daar bereikt T-mobile alleen maar mee dat ik voor mijn volgende contract serieus een andere provider overweeg. Hoe kan ik alsnog de korting krijgen? Ik heb wel het idee verkeerd voorgelicht te zijn.
icon

Beste antwoord door jan kelder 20 augustus 2017, 14:35

Als je de bundel aanpast krijg je ook te zien welke korting je dan krijgt bij die bundel . Meestal naar een dag staat die korting er wel weer bij op my-tmobile. Als dit na een dag er nog niet bij staat dan zou ik contact opnemen met tmobile. Mij is het zelfde overkomen , toen zat er een fout in het systeem.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Als je de bundel aanpast krijg je ook te zien welke korting je dan krijgt bij die bundel . Meestal naar een dag staat die korting er wel weer bij op my-tmobile. Als dit na een dag er nog niet bij staat dan zou ik contact opnemen met tmobile. Mij is het zelfde overkomen , toen zat er een fout in het systeem.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Geomancer,

Welkom op het forum!

Het klopt inderdaad wat Jan Kelder zegt! Ik heb ook nog even met je meegekeken in het systeem en zie dat je gister hebt gechat met mijn collega. De korting is inmiddels weer toegevoegd aan jouw bundel. :D

Als je nog meer vragen heb, dan weet je ons te vinden!
Ja de korting is weer toegevoegd, dat is correct. Alleen ik vraag me af verdwijnt ie nu weer mocht ik de databundel nog eens wijzigen? Ik switch wel eens tussen 1 en 5 GB. Durf nu eigenlijk niet goed meer aan te passen.

Overigens een zijsprongetje: ik vind wel dat de laatste tijd relatief vaak het verbruik in de app achterloopt als gevolg van "storing".
Reputatie 7
Badge +19
Zoals Jan al aangaf, kan het soms wel een dag duren voor de korting weer wordt weergegeven, maar de korting hoort niet te verdwijnen na het aanpassen van de bundel. De aanpassing moet altijd nog even verwerkt worden in het systeem en daarom kan daar wat tijd overheen gaan. Mocht het tóch opnieuw misgaan, dan staan wij voor je klaar om het op te lossen. Je hoeft je dus absoluut geen zorgen te maken!

Wat betreft het achterlopen: om hoeveel vetraging gaat het hier? Hoe vaak gebeurt dit?

Reageer