Vraag

Kortingen bij switchen tussen Go-abonnement en Unlimited

Hallo,

Ik heb nu een Go Next-abonnement (Go 17.2) waar ik bij het afsluiten 9 euro korting voor heb gekregen. Ik wil mijn abonnement tijdelijk omzetten in Unlimited NL & 10 GB EU + USA. Op Mijn T-Mobile zie ik wat de nieuwe bundels mij gaan kosten (zie bijlage).

1) Stel dat ik op een gegeven moment terug wil naar Go Next: krijg ik dan de abonnementsprijs die ik nu betaal (21,23 euro)? In de voorwaarden staat dat ik de korting krijg die bij het afsluiten van het abonnement gold, maar op jullie forum lees ik dat het niet voor sommige actiekortingen geldt (bijvoorbeeld Madness Weken). Heb ik dan een "gewone" korting of een actiekorting?

2) Wat betekent "Extra korting" op Mijn T-Mobile? Is dit een tijdelijke korting i.v.m. een actie of zijn dit de vaste prijzen die voor mij gelden?

3) Als ik de wijziging halverwege de abonnementsmaand doorvoer (de eerstvolgende abonnementsmaand is voor mij 14 juni t/m 13 juli, en ik wil de USA-bundel op 29 juni activeren), worden de kosten pro rata in rekening gebracht? En wordt de USA-databundel ook pro rata toegekend?

9 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi TomaszB,

Ik ga jou meteen helderheid geven bij al jouw vragen! Je wilt in elk geval goed voorbereid zijn, top. 😃

Allereerst hoef je je geen zorgen te maken over de kortingen. Inderdaad gelden die kortingen die je kreeg toen je het abonnement afsluit, dus gekke verschillen zullen er niet zijn. Mochten er toch actiekortingen zijn die wat schommelingen in de korting brengen, dan kun je ons dat gewoon even melden en kijken wij of we dat voor je aan kunnen passen! Je hebt immers niet voor niets voor een flexibel abonnement gekozen.

Wat betreft de "Extra korting" die je hier ziet, ik heb even meegekeken en ik vind de kortingen sowieso een beetje raar. Het lijkt of dit verkeerd wordt weergegeven bij jouw bundels. Ik heb daarom direct mijn collega's een bericht gestuurd met de vraag of dit wel goedgaat. Zodra ik daar antwoord op heb, zal ik je dat uiteraard meteen laten weten!

Tot slot jouw laatste vraag. Stel dat je de laatste week van jouw factuurmaand gebruikmaakt van de USA bundel, dan zal dit voor een week in rekening worden gebracht. Het is dus niet zo dat je dan een maand USA moet betalen. Wanneer je de bundel in de volgende factuurmaand weer uitzet en dus bijvoorbeeld twee weken gebruik hebt gemaakt van de bundel, dan wordt dat verrekend of je factuur, zodat je voor twee weken betaalt. Je mag gewoon 10 GB in de USA gebruiken, dus dat is niet afhankelijk van de tijd dat je er gebruik van maakt. De volgende keer dat je de bundel activeert, krijg je weer een nieuwe 10 GB.

Hopelijk is alles zo helemaal duidelijk! Behalve vraag 2 natuurlijk, maar daar zit ik voor je achteraan en ik laat het je weten als ik daar antwoord op heb! 😃
Beste Jaimy,

Bedankt voor je reactie. Fijn om te horen dat het abonnement flexibel blijft.

Ja, die kortingen van vraag 2 vond ik ook een beetje raar, vandaar mijn vraag. Ik hoor graag hoe het met die prijzen zit 😉
Hallo Jaimy,

Net het pakket gewijzigd, en de prijs klopt niet. Bij het bevestigen van de wijziging kreeg ik 60,44 euro te zien en daarna werd het opeens 66 euro. Ik krijg steeds andere prijzen...

@Jaimy

@Jaimy En om het nog leuker te maken: nog een andere prijs

Reputatie 7
Badge +17
Hi Tomas,

Dankjewel voor je reacties. Het is ons ook niet helemaal duidelijk en dus hebben we deze vraag neergelegd bij de afdeling die er meer over weet. Zodra we een reactie hebben, laten we het jou weten en zorgen we dat je de juiste prijs krijgt!
Beste @Jaimy en @Hajar,

Helaas kan ik niet teruggaan naar de oorspronkelijke prijs van 21,23 euro per maand. De korting van 9 euro, die ik bij het afsluiten van het abonnement heb gekregen, is verdwenen. Kunnen jullie dat handmatig aanpassen?

Groet,
Tom

Reputatie 7
Badge +17
Hi Tomas,

Geen zorgen. Ik maak dat wel in orde voor je! Ik heb de korting handmatig toegevoegd en dit is nu ook zichtbaar op je My T-Mobile. Hopelijk is hiermee alles weer naar wens!
Hallo T-Mobile,

Zouden jullie de korting nog een keer handmatig kunnen toevoegen? In verband met de vakantie ben ik laatst weer twee keer van de bundel geswitcht: eerst van Next (21,23 euro) naar USA, en dan van USA naar Next. Helaas pakt het systeem de oude prijs niet meer en ik betaal nu voor Next 30,33 in plaats van 21,23.

Kunnen jullie dat voor mij regelen?

@Hajar @Jaimy

Alvast bedankt!

Tom
Reputatie 6
Badge +16
Geen probleem Tom, natuurlijk kunnen we dat!

Ik heb de korting direct weer teruggezet. Je bent hier altijd welkom als het nodig is! 😃

Reageer