Beantwoord

Kortingen in My T-Mobile anders dan op de website

  • 3 oktober 2019
  • 10 reacties
  • 984 Bekeken

Reputatie 1
Beste T-Mobile,

Na mijn overstap van T-Mobile prepaid naar postpaid heb ik, dankzij jullie klantenservice, weer toegang tot My T-Mobile. Tot mijn grote verbazing zie ik daar echter dat de tarieven van andere abonnementen (meer data) anders zijn dan bij het afsluiten van mijn abonnement.

Bij het afsluiten van het GO-abonnement heb ik voor de kleinste databundel gekozen, met de bedoeling om die te verhogen als de overstap geregeld is en alles goed werkt. Helaas is de prijs van de bundel met 10GB+120 minuten op My T-Mobile hoger dan de prijs op jullie website op het moment van afsluiten van het abonnement. Omdat er bij T-Mobile vaker iets misgaat met de GO-kortingen, heb ik daar (gelukkig maar) voor de zekerheid screenshots van gemaakt.

Kunnen jullie de bundelprijzen op My T-Mobile aanpassen zodat ik straks 10GB+120 minuten voor 21,00 euro i.p.v. 23,50 euro per maand kan activeren? Let op: in beide gevallen zijn dit de prijzen zonder het klantvoordeel!

Dit probleem betreft mijn tweede telefoonnummer in jullie systeem (eindigend op 333, naam en adres zijn hetzelfde).

icon

Beste antwoord door David 4 oktober 2019, 11:19

Hi @TomaszB,

Wellicht was er toch iets misgegaan met het toevoegen van Klantvoordeel, want ik zie geen verschil in de prijzen tussen de webshop en jouw My T-Mobile. De bundels kun je voor dezelfde prijs kiezen als in de webshop het geval zijn. Dat is in dit geval dus €23,50 per maand voor 10 GB en 120 minuten bij een contract van 1 jaar. Met T-Mobile Klantvoordeel erbij zou dit dan alsnog €21,- worden.

Mocht je nog andere vragen hebben, let us know!
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 1
Het probleem betreft trouwens ook de bundels met onbeperkt bellen (zie bijlage).

Reputatie 7
Badge +20
Hi @TomaszB,

Wellicht was er toch iets misgegaan met het toevoegen van Klantvoordeel, want ik zie geen verschil in de prijzen tussen de webshop en jouw My T-Mobile. De bundels kun je voor dezelfde prijs kiezen als in de webshop het geval zijn. Dat is in dit geval dus €23,50 per maand voor 10 GB en 120 minuten bij een contract van 1 jaar. Met T-Mobile Klantvoordeel erbij zou dit dan alsnog €21,- worden.

Mocht je nog andere vragen hebben, let us know!
Reputatie 1
Beste #@David

Helaas klopt het nog steeds niet. De prijs van de 10GB+120min-bundel zonder Klantvoordeel zou 21,00 euro moeten zijn (met klantvoordeel 18,50 euro, maar die 2,50 klantvoordeel wordt apart op de factuur in mindering gebracht).

Er gaat duidelijk iets mis met de korting op deze bundel (zie screenshot met vergelijking). De rest van de prijzen lijkt wel te kloppen.

Let op: alle prijzen in alle screenshots zijn exclusief Klantvoordeel (dat heb ik voor de duidelijkheid groen gemarkeerd).

P.S. Als je naar de prijzen op de website kijkt, kijk je dan naar de prijzen met een toestel of simonly? Want ik zie bij simonly inderdaad 23,50 euro per maand zonder klantvoordeel, maar ik heb zelf een abonnement met een toestel afgesloten en met een toestel geldt de prijs van 21,00 euro zonder klantvoordeel.

Reputatie 7
Badge +20
Hi @TomaszB,

Daar ben ik weer! 😄

Bedankt voor cirkeltjes en dergelijken, maar dat had ik natuurlijk allemaal 1 op 1 vergeleken en ik blijf dezelfde prijzen zien. Heb een andere browser gepakt, incognito getest, maar blijf dezelfde prijs van €23,50 krijgen (10 GB, 120 minuten, geen Klantvoordeel). Wellicht is het handig om even je cookies te wissen voor de website.

Hoe dan ook, de €23,50 geldt hierin, dus die kun je ook aanhouden voor de wijzigingen bij je bundel. Mochten er nog andere vragen zijn, dan weet je de weg te vinden. 😉
Reputatie 1
Heb een andere browser gepakt, incognito getest, maar blijf dezelfde prijs van €23,50 krijgen (10 GB, 120 minuten, geen Klantvoordeel). Wellicht is het handig om even je cookies te wissen voor de website.

Hi @David

Ik heb net precies hetzelfde gedaan (in combinatie met dezelfde iPhone), en ik blijf €21,00 zien... En dat zag ik ook op de dag dat ik het abonnement afsloot (zie eerdere screenshot). Het is toch gek dat ik meer moet betalen? Achteraf gezien had ik meteen die 10 GB moeten bestellen voor €21,00, dan had ik niet moeten smeken om de juiste prijs...

Het enige wat ik zelf kan bedenken is dat My T-Mobile de prijzen van een Sim Only-abonnement pakt (want daar kost dat éne abonnement wel €23,50), maar ik heb toch een abonnement mét een toestel afgesloten en dat zou My T-Mobile toch moeten weergeven?

Ik vind het bizar dat ik nu op allerlei manieren moet proberen te bewijzen dat er bij jullie iets is misgegaan...

Vanochtend ook een gesprek hierover gehad met een zeer arrogante klantenservicemedewerkster die haar stem verhief omdat ik durfde te beweren dat er iets niet klopte. Als dit tegenwoordig het serviceniveau bij T-Mobile is, dan ben ik snel weg. Deze bestelling kan ik desnoods alsnog annuleren, en de rest van mijn abonnementen is over een halfjaar toch afgelopen.


Reputatie 1
Beste @David

Komt er nog een reactie van jullie op mijn bericht van vorige week?

Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +20

Hi @TomaszB 

 

Ik heb de prijzen ook bekeken en zie toch €23,50 staan.In de screenshot die jij hebt gedeeld staat ook dat de €23,50 exclusief Klantvoordeel is dus met klantvoordeel zou het inderdaad €21 worden. Heb jij aangevinkt dat je wel Klantvoordeel hebt? Ik ben nu ingelogd op jouw My T-Mobile account en als ik kies voor Bundels aanpassen dan zie ik ook €23,50 staan voor de 10GB . Als je die bundel kiest en je hebt Klantvoordeel aan staan dan krijg je nog €2,50 Klantvoordeel en dus betaal je €21. 

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is.

Reputatie 1

Sorry @Hajar , maar je vergist je. De prijs mét klantvoordeel is 18,50 euro, geen 21,00 euro (zie screenshot). De prijs op My T-Mobile (23,50 euro zonder voordeel) klopt gewoon niet.

Ik ben een redelijke persoon en doe meestal niet moeilijk over dingen, maar hou er niet van als er iets niet klopt. Het gaat weliswaar om maar een paar euro per maand, maar als ik (prijs)afspraken met iemand maak, en dat heb ik gedaan bij het afsluiten van een abonnement, dan wil ik dat die ook worden nagekomen.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @TomaszB 

Ik heb er met een collega naar gekeken en het blijkt dat je juist extra voordeel krijgt, omdat je een abonnement met toestel hebt. Ik zie dat je momenteel nog gebruik maakt van een 1GB bundel. Als je je bundel zelf omzet naar 10GB dan zorg ik ervoor dat je gaat betalen en natuurlijk inclusief Klantvoordeel zul je uitkomen op €18.50. Geef je mij een seintje via privébericht wanneer je dat hebt gedaan?

Reputatie 1

Hi @Hajar

Hartelijk dank! Ik stuur je een PM.

Reageer