Na mijn overstap van T-Mobile prepaid naar postpaid heb ik, dankzij jullie klantenservice, weer toegang tot My T-Mobile. Tot mijn grote verbazing zie ik daar echter dat de tarieven van andere abonnementen (meer data) anders zijn dan bij het afsluiten van mijn abonnement.
Bij het afsluiten van het GO-abonnement heb ik voor de kleinste databundel gekozen, met de bedoeling om die te verhogen als de overstap geregeld is en alles goed werkt. Helaas is de prijs van de bundel met 10GB+120 minuten op My T-Mobile hoger dan de prijs op jullie website op het moment van afsluiten van het abonnement. Omdat er bij T-Mobile vaker iets misgaat met de GO-kortingen, heb ik daar (gelukkig maar) voor de zekerheid screenshots van gemaakt.
Kunnen jullie de bundelprijzen op My T-Mobile aanpassen zodat ik straks 10GB+120 minuten voor 21,00 euro i.p.v. 23,50 euro per maand kan activeren? Let op: in beide gevallen zijn dit de prijzen zonder het klantvoordeel!
Dit probleem betreft mijn tweede telefoonnummer in jullie systeem (eindigend op 333, naam en adres zijn hetzelfde).
Beste antwoord door David
Wellicht was er toch iets misgegaan met het toevoegen van Klantvoordeel, want ik zie geen verschil in de prijzen tussen de webshop en jouw My T-Mobile. De bundels kun je voor dezelfde prijs kiezen als in de webshop het geval zijn. Dat is in dit geval dus €23,50 per maand voor 10 GB en 120 minuten bij een contract van 1 jaar. Met T-Mobile Klantvoordeel erbij zou dit dan alsnog €21,- worden.
Mocht je nog andere vragen hebben, let us know!