Beantwoord

Kortingen weg na contractovername?

• 4 januari 2019
  • 1 reactie
  • 919 Bekeken

Hallo,

Onlangs heb ik mijn abonnement over laten zetten op mijn naam. Dit stond eerst op naam van mijn moeder. Als ik terug kijk in de oudere topics over contractovername zie ik staan dat ik mijn kortingen zou moeten behouden. Nu zie ik echter dat mijn T-Mobile samen korting en de normale kortingen zijn weggevallen in My T-Mobile. Mijn abonnement kost nu 35 euro ipv 27 en de 5 euro T-Mobile samen korting is ook weggevallen.

Klopt dit wel?

-Yveske31
icon

Beste antwoord door Hajar 7 januari 2019, 10:42

Hi Yveske,

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat allemaal wel klopt. Als je op My T-Mobile kijkt dan zie je dat je €30,58 betaalt voor je abonnement. De €2,50 is Klantvoordeel korting en daarvoor kom je in aanmerking als je twee of meer abonnementen op één adres hebt. Je kan je via My T-Mobile aanmelden voor Klantvoordeel.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Yveske,

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat allemaal wel klopt. Als je op My T-Mobile kijkt dan zie je dat je €30,58 betaalt voor je abonnement. De €2,50 is Klantvoordeel korting en daarvoor kom je in aanmerking als je twee of meer abonnementen op één adres hebt. Je kan je via My T-Mobile aanmelden voor Klantvoordeel.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt! 🙂

Reageer