Vraag

Kosten abonnement na afloop contract

• 28 juni 2020
  • 6 reacties
  • 365 Bekeken

Besten,

Ik heb een T-Mobile Go 5GB + Unlimited Bellen sim only abonnement lopen tot 16 oktober 2020. Normaal zijn de kosten hiervan 30 euro per maand, echter is er standaard 9 euro korting op. Daarnaast gaat er 2,50 vanaf vanwege Klantvoordeel. Hierdoor betaal ik 18,50 per maand.

Het is mij onduidelijk of die 9 euro korting op het abonnement vervalt vanaf de einddatum (dus vanaf 16 oktober 2020). In de voorwaarden kan ik er ook niets over terugvinden. Blijven de kosten dus 18,50 of komt hier 9 euro bij en ga ik 27,50 betalen als ik niets doe?

Overigens heb ik met de GO GO GO Deals het abonnement al voor 1 jaar verlengd tot oktober 2021, maar toch zou ik graag willen weten wat er met de kosten zou gebeuren als ik niks doe. Ik zit namelijk nog in de periode binnen 14 dagen na verlenging waardoor ik eventueel de verlenging terug zou kunnen draaien.

Alvast bedankt!

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Edwinb92 

Als je bij abbonement & instellingen kijkt of bij abonnement in de app en er staat geen einddatum bij de kortingen, dan zal er niks veranderen aan de maandelijkse kosten.

Hallo @Edwinb92 

Als je bij abbonement & instellingen kijkt of bij abonnememf in de app en er staat geen einddatum bij de kortingen, dan zal er niks veranderen aan de maandelijkse kosten.

Dank voor de snelle reactie! Er staat inderdaad geen einddatum bij de korting zelf, zie ook bijgevoegde foto.

Echter, bij einddatum van mijn abonnement staat wel 16 oktober 2020. Dit maakt dus voor de kosten daarna niets uit begrijp ik? Ik kan me herinneren dat vroeger de korting wel verviel. Is dit nieuw?

Reputatie 7
Badge +16

@Edwinb92

Ik zou niet weten of dit nieuw is of niet aangezien ik hier sinds oktober 2019 ben.

De einddatum geldt voor je contractperiode en niet de korting, volgens mij zal de maandprijs niet veranderen.

Dank! Dan ga ik maar de verlenging annuleren, tot oktober is nog lang en mogelijk dat er dan weer nieuwe acties met betere tarieven/5G zijn.

Reputatie 7
Badge +16

@Edwinb92

Waarom zou je hem annuleren? De GoGoGo deals zijn toch goede deals? Ik verwacht niet dat je meer korting zal krijgen 😉

5G zal voorlopig nog niet zo uitblinken qua snelheid.

@Edwinb92

Waarom zou je hem annuleren? De GoGoGo deals zijn toch goede deals? Ik verwacht niet dat je meer korting zal krijgen 😉

Ben ik het zeker mee eens! Echter, mijn huidige abo loopt pas 17 oktober af. Het lijkt me nog wel fijn om de mogelijkheden open te houden (Bijv abo met toestel indien oud toestel stuk gaat), helemaal als er aan de prijs toch niets gaat veranderen.

Bovendien ziet de oplettende kijker vaak rond black friday ook een go go go deal periode de afgelopen jaren, dan zou ik direct in november weer kunnen verlengen voor een dergelijk bedrag. En wie weet zit er dan ook 5G bij een 7GB abonnement :)

Reageer