Vraag

Kosten Go- unlimited

Ik heb een go unlimited abonnement. Ik was een van de eersten die een unlimited abonnement afsloot en aanvankelijk werkte het perfect. We hebben een schip en als we varen kunnen we zo overal op internet. Maar dat abonnement is nu twee maal automatisch gewijzigd. Dat had ik pas laat in de gaten en ik heb maanden voor een veel te duur abonnement betaald, waar ik 35 euro betaalde was dat automatisch 78 geworden.
Dat vind ik niet netjes.
Maar wat ontzettend storend is, is dat er vanaf de eerste wijziging volgens mij niets klopt van het verbruik. Je moet soms na 5 minuten bijladen (niemand extra ingelogd geen updates oid). Na de tweede wijziging is het helemaal ellendig, want als je geen internet hebt kun je niet inloggen bij T-Mobile. Omdat ik op mijn telefoon niet altijd in de gaten heb dat het mifi-signaal is weggevallen ben ik steeds na twee weken door mijn internet van de telefoon heen. Het enige dat we dan kunnen doen is wachten na middernacht als we een mail moeten versturen.

Ik begrijp dat T-Mobile zich wat heeft verkeken op het verbruik bij de go-abonnementen, waar aanvankelijk is geadverteerd met altijd online zoveel je wil is dat nu fair use en de unlimited buitenlandbundels (reden van overstap naar T-Mobile) zijn allang gestopt. Maar dat steeds moeten bijladen (om het dataverkeer in te perken) is niet fair van t-Mobile als het abonnement als onbeperkt is verkocht, zeker niet als je niet kunt bijladen.

Ik wil graag weten of dit inderdaad het gevolg is van een bezuiniging en waarom jullie dit zo doen. Ik vind dat de essentie van een abonnement (en dus een overeenkomst) niet zomaar eenzijdig mag worden gewijzigd. Voor bestaande klanten kunnen niet de aangepaste bundels toegepast worden want dat is niet wat aan hen is verkocht. Dat dat op basis van voortschrijdend inzicht bij nieuwe klanten wel gebeurd is iets anders. Jullie hadden bestaande klanten ook de keuze kunnen laten voor een iets duurder pakket bijvoorbeeld. Ik ben benieuwd of meer mensen hier tegenaan zijn gelopen of lopen

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17
Hi Stuurvrouw,

Bedankt voor je bericht! Ik heb je gegevens erbij gepakt om wat je meer uitleg te geven over je facturen. Ik zie dat je een Go Unlimited abonnement contract had die liep van 12-11-2016 tot 11-11-2016. De korting voor Go Unlimited na einddatum contract komen te vervallen waardoor je maandkosten hoger zijn geworden dan €35. Na einde contract vervallen kortingen altijd. Je bent vanaf toen €55,52 gaan betalen. Dit kun je zelf ook terugzien in je facturen op My T-Mobile. De keren dat je €70 hebt betaald zijn €15 incassokosten bij gekomen ook dit zie je terug op je factuur.

Ik zie dat je op 23-12-2018 je abonnement hebt verlengd met een Tablet Go Unlimited en je kan nu weer lekker profiteren van de korting. Bij unlimited krijg je 5GB dag tegoed en als die op zijn kun je kosteloos onbeperkt aanvullen met een 1GB aanvuller. Zorg er wel voor dat je aanvuller 100% is verbruikt zodat je een nieuwe kan activeren.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.

Reageer