Beantwoord

Kosten na afloop abonnement

• 28 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 402 Bekeken

Ik heb twee jaar geleden een sim-only Go-abonnement afgesloten (Go 17.2, 5GB plus onbeperkt bellen), met einddatum 13 november 2019.

Volgens My T-Mobile is de prijs van het abonnement € 30,51 € 20,33, en ik krijg € 5 korting voor T-Mobile Samen, dus ik betaal hier nu € 15,33 per maand voor.

Als ik zou verlengen, dan zou ik voor sim-only 5GB plus 120 minuten bellen gaan, en dat kost me € 17,50.  Meer geld voor minder, dus.  (Ik ben alleenwonend, en heb geen T-Mobile Thuis, dus geen korting.)

Nu is mijn vraag, wat gebeurt er als ik niet verleng?  Het abonnement zal dan gewoon doorlopen, maar wat betaal ik dan?  De T-Mobile Samen-korting zal wel blijven, neem ik aan, maar gaat de prijs van het abonnement naar € 30,51, zodat ik uiteindelijk € 25,51 betaal?

icon

Beste antwoord door Folkert 28 oktober 2019, 10:50

Beste @mscha 

Log even in op Mijn T-Mobile en kijk bij je abonnement. Als er bij de vermelde kortingen geen einddatum staat blijft de korting doorlopen. Je abonnement wordt maandelijks stilzwijgend verlengd en daarom kun je vanaf nu ook maandelijks verlengen. Wie weet komt er binnenkort weer eens een mooie actie.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hallo @mscha 

In een andere topic las ik dat je de originele prijs betaald van het abbonement maar je hebt dan wel nog die €5 korting, je zou dan volgens mij €30,51 - €5,00 betalen dus totaal 25,51 denk. ik ik ben hier niet zeker van dus mocht het niet kloppen wordt het wel aangepast door iemand.

Als je kiest om te verlengen dan vervalt je samen korting omdat dat nu klantvoordeel is en daarvoor dien je 2 of meer T Mobile abbonementen te hebben op jouw adres, het kan ook T-mobile thuis en T-mobile mobiel zijn.

Voor meer informatie kun je eens een kijkje nemen op de website.

Reputatie 7
Badge +18

Beste @mscha 

Log even in op Mijn T-Mobile en kijk bij je abonnement. Als er bij de vermelde kortingen geen einddatum staat blijft de korting doorlopen. Je abonnement wordt maandelijks stilzwijgend verlengd en daarom kun je vanaf nu ook maandelijks verlengen. Wie weet komt er binnenkort weer eens een mooie actie.

Beste@mscha 

Er staat op https://www.t-mobile.nl/my/abonnement-en-instellingen alleen “E 10,01 korting Next” (wat na inflatiecorrectie niet meer klopt, het is € 10,18), zonder datum.

Dat is mooi; dan doe ik voorlopig inderdaad niets, totdat er een een aanbieding op sim-only langskomt, of totdat de Samen-korting vervalt (als de overige leden uit de groep vallen).

Dank.

Reageer