Beantwoord

Kosten na overstap en afloop contract

• 29 januari 2017
  • 11 reacties
  • 272 Bekeken

Reputatie 2
Ik ben overgestapt op go unlimeted, mijn anno loopt in juni af, wat ga ik dan betalen? 35 of 50 euro per maand?
Groeten Theo
icon

Beste antwoord door Hajar 29 januari 2017, 10:23

Hi Theo,

Wat leuk dat je bent overgestapt op Go. Ik zie inderdaad dat je abonnement afloopt in juli. Je kan dan verlengen en gebruik maken van de actie die op dat moment geldt. Ik kan je dus niet met zekerheid zeggen welke actie dat zal zijn. Het is in dit geval dus een kwestie van afwachten.

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten! :)

@Ballo,

Ik zie dat je deze vraag al eerder hebt gesteld in dit topic en mijn collega David heeft je in dat topic van een reactie voorzien. Ik zie dat je nu op meerdere topics dezelfde klacht kenbaar maakt en dat is niet de bedoeling. Zie hier ook de huisregels. Als je nog andere vragen hebt hierover dan kun je ze stellen in jouw topic en dan help ik je graag verder.
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 2
Sorry Auto aanvulling anno= abbo
Hoi,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Als je nu een abonnement hebt afgesloten voor 35,- euro per maand dan zijn dit ook de kosten als je straks overstapt. Je gaat in juni niet extra betalen! Zo is het contract nu afgesloten en dat blijft zo! Ja kan namelijk nu al overstappen als je een stel samen & stel bij abonnement hebt.

Voor meer vragen over Go abonnementen heeft T-Monile een eigen topic. Ik wil je dan ook daar naar verwijzen, dan blijft alles op 1 plek en daar heb je ook al veel vragen en antwoorden hier over. Kijk op: https://forum.t-mobile.nl/nieuws-345/nieuws-t-mobile-introduceert-t-mobile-go-unlimited-nederland-eu-275069

Fijne zondag nog!
Ik ben zelf ook overgestapt na recentelijk te hebben verlengd van een stelsamen abo naar een Go-abo (next) maar de bedragen die erop staan schijnt voor nieuwe klanten (of verlenging) te gaan.Met andere woorden : ik mag dus wat meer betalen als wat er opstond : € 30 in plaats van de geadverteerde € 24,-
Dit heb ik niet online gedaan maar per telefoon waar de bedragen niet aan mij werden medegedeeld. Misleiding zal ik het niet noemen maar het is wel erg verwarrend waar je na afloop toch een gekke nasmaak van krijgt.
En als je vaste klant bent en je krijgt een gratis verhoging....vreemd beleid.
Bij de veelgestelde vragen wordt de "verhoging" ook niet kenbaar gemaakt. Wellicht zou het beter zijn om deze verhoogde prijzen in het klein erbij te zetten.

Wat ook vreemd is.... zit net te kijken op de overstappagina en daar zou ik een betalingsregeling hebben .. die ik niet heb ! Moet niet gekker worden.
Het is misschien slimmer om even op de andere topic te lezen over Go Unlimited. Daar staat al zoveel geschreven over de melding betalingsregeling, wat niet goed zal zijn en door verwerking nog wel in orde komt! Dit heeft gewoon te maken met het overstappen en daar zijn wat problemen mee, waar jij geen last van hebt, dit zit in het systeem en komt goed.

Huidige klanten konden ook alleen maar overstappen met korting naar een Go Unlimited abonnement. Alle andere Go abonnementen kan ook, maar daar gelden geen kortingen voor, tenminste, dat heb ik begrepen uit alle vragen en antwoorden op een ander deel van deze forum: https://forum.t-mobile.nl/nieuws-345/nieuws-t-mobile-introduceert-t-mobile-go-unlimited-nederland-eu-275069

Kan het mis hebben, maar volgens mij waren dit een van de regels bij het overstappen. Lijkt me
Dat iemand van de klantenservice je dit wel had moeten zeggen over de telefoon. In ieder geval weet ik wel dat T-Mobile zich enorm inzet om iedereen te helpen en om alles in goede banen te leiden en te zorgen dat iedereen tevreden is. Iemand van T-Mobile zal dit gesprek vast ook oppakken en er antwoord op geven.

Fijne zondag nog.
Dank je voor de snelle reply !
Aangezien ik een huidige klant ben zou ik ook die korting moeten krijgen wat dus niet zo is.
Als ik zo het aanbod op de website bekijk heb ik nog niet gevonden dat deze korting niet van toepassing is als ik overstap.
De regels van het overstappen zijn in dit geval niet duidelijk en dus niet kenbaar gemaakt.
Het is gewoon erg onduidelijk en het wordt dus zeker een supriseparty als je een rekening krijgt.
Dat het slimmer is om een topic te bekijken snap ik maar het is zaak om dit goed kenbaar te maken als je het aanbod ziet en niet om te gaan zoeken als je begrijpt wat ik bedoel.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Theo,

Wat leuk dat je bent overgestapt op Go. Ik zie inderdaad dat je abonnement afloopt in juli. Je kan dan verlengen en gebruik maken van de actie die op dat moment geldt. Ik kan je dus niet met zekerheid zeggen welke actie dat zal zijn. Het is in dit geval dus een kwestie van afwachten.

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten! :)

@Ballo,

Ik zie dat je deze vraag al eerder hebt gesteld in dit topic en mijn collega David heeft je in dat topic van een reactie voorzien. Ik zie dat je nu op meerdere topics dezelfde klacht kenbaar maakt en dat is niet de bedoeling. Zie hier ook de huisregels. Als je nog andere vragen hebt hierover dan kun je ze stellen in jouw topic en dan help ik je graag verder.
Dat begrijp ik Hajar.... maar als het topic op slot is.... dan kan ik moeilijk de vragen stellen.... oeps..
Op meerdere topics niet ... het is enkelvoud , alleen het door mij gestarte topic,wat plots gesloten is heb ik deze vraag gesteld.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ballo,

Ik zie inderdaad dat David het topic heeft gesloten omdat hij je had doorverwezen naar het algemene topic. Als je nog verdere vragen hebt, laat het mij dan weten!
Hallo Hajar,

Het is opgelost via de helpdesk. Ik kreeg begrip met wat ik opmerkte en het is veranderd naar wat ik eerst graag wilde. Dus eind goed , al goed. 😉
Reputatie 7
Badge +20
Hi ballo,

Dat is fijn om te horen! Mocht je in de toekomst weer vragen hebben, laat het ons weten! 🙂

Reageer