Beantwoord

Kosten na verlenging abonnement

  • 1 oktober 2019
  • 10 reacties
  • 998 Bekeken

Ik heb vandaag een contract verlening gehad. Nieuw contract 1GB +120 minuten bellen.
Hoe kan het dat ik vanuit Amsterdam naar den Haag kosten moet betalen?
icon

Beste antwoord door Folkert 1 oktober 2019, 16:23

@Frits.cremer Dit gebeurt vaker bij nieuwe abonnementen. Na een aantal dagen wordt alles gecorrigeerd, geen zorgen.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hallo @Frits.cremer

Ik vind het vreemd wat je zegt, normaal is dat gratis maar heb je niet gebruik gemaakt van een servicenummer? Ga dit even na in je T-Mobile app.
Ik heb gewoon een vast nummer gebeld.
Reputatie 5
Badge +4
Over hoeveel gaat het precies?

Misschien dat er iets anders geactiveerd is ofzo? Waarom bel je niet even naar 1200 om dit na te vragen?
Dan moet ik daar straks ook voor gaan betalen?
Reputatie 7
Badge +18
@Frits.cremer Dit gebeurt vaker bij nieuwe abonnementen. Na een aantal dagen wordt alles gecorrigeerd, geen zorgen.

Groet, Folkert
Het is geen nieuw abonnement, maar een verlening.
Reputatie 7
Badge +18
Wacht even een paar dagen af Frits, mocht het mis blijven gaan reageer dan even. De moderators kunnen altijd nagaan naar welke nummers je gebeld hebt en alsnog alles corrigeren.
Kan iemand mij vertellen wat een GO ADD-ONS is?
Kan iemand mij vertellen wat een GO ADD-ONS is?
Probleem is opgelost. Gelukkig.
Met dank aan Folkert.
Reputatie 5
Badge +4
Fijn om te horen 👍

Reageer