Beantwoord

Lage internetsnelheid met T-Mobile Go

• 27 juni 2017
  • 4 reacties
  • 298 Bekeken

mijn verbinding met het internet is zeer traag ligt dat aan veilig online of aan unlimited internet.
icon

Beste antwoord door David 27 juni 2017, 16:35

Hey Baturi,

Het zou inderdaad aan de bundel Extra Veilig Online kunnen liggen, maar ook nog aan andere oorzaken. Er zijn ook al veel dingen opgelost en verbeterd aan de bundel, de internetsnelheid zou hier eigenlijk al niet meer onder horen te lijden. Om stap één in ieder geval alvast te nemen heb ik de bundel voor je uitgeschakeld. Zou je kunnen aangeven hoe het nu zit met de internetsnelheid? Als deze omhoog is geschoten, dan hebben we de oorzaak gelijk te pakken. 🙂

Daarnaast geef ik je ook alvast dit topic mee, zodat we ook alvast de eventuele volgende stappen kunnen bekijken. Neem deze stappen door en laat even weten wat de uitkomsten zijn. We kunnen aan de hand daarvan dan bepalen waar het precies verkeerd gaat.

We horen graag wat jouw bevindingen zijn! 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Hoi Baturi,

Dank je wel voor jouw reactie!

Heb je de tips geprobeerd die mijn collega David heeft gegeven in het topic hierboven? Zou je ons kunnen vertellen wat je precies hebt geprobeerd? Bijvoorbeeld een kruistest? Dan kunnen wij namelijk oorzaken gaan uitsluiten en krijgen wij meer informatie of het aan netwerk, toestel of de simkaart ligt. Heb je het op één locatie of op meerdere locaties? Hoe meer informatie je ons kan geven, hoe beter wij je kunnen helpen!

We horen graag van je. 🙂
De snelheid is wel wat verbetert maar kan nog steeds geen filmpje bekijken
Reputatie 7
Badge +20
Hey Baturi,

Het zou inderdaad aan de bundel Extra Veilig Online kunnen liggen, maar ook nog aan andere oorzaken. Er zijn ook al veel dingen opgelost en verbeterd aan de bundel, de internetsnelheid zou hier eigenlijk al niet meer onder horen te lijden. Om stap één in ieder geval alvast te nemen heb ik de bundel voor je uitgeschakeld. Zou je kunnen aangeven hoe het nu zit met de internetsnelheid? Als deze omhoog is geschoten, dan hebben we de oorzaak gelijk te pakken. 🙂

Daarnaast geef ik je ook alvast dit topic mee, zodat we ook alvast de eventuele volgende stappen kunnen bekijken. Neem deze stappen door en laat even weten wat de uitkomsten zijn. We kunnen aan de hand daarvan dan bepalen waar het precies verkeerd gaat.

We horen graag wat jouw bevindingen zijn! 🙂
Hoi baturi,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Dat ligt, als je alles leest op de forum over Veilig Online, aan Veilig Online en zeker niet aan je Unlimited abonnement. Het wil nog niet helemaal goed gaan met die dienst en veel mensen hebben hem dan ook weer laten uitschakelen.

Mocht je dat willen, dan zou ik dat even vragen aan een T-Mobile moderator, die kan dat voor je doen. Want het is natuurlijk heel vervelend als je internet traag is, daarom heb je niet snelle internet van T-Mobile genomen :)

Succes, en mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!

Reageer